بهترین روش بسته بندی و جابجایی در زمان اسباب کشی

بهترین روش بسته بندی و جابجایی در زمان اسباب کشی

مقدمه

یکی از سخت ترین مراحل در زمان اسباب کشی، بسته بندی صحیح وسایل و جابجایی آن ها می باشد. بسیاری از وسایل منزل از قیمت های بسیار بالایی برخوردار می باشند، از این جهت در صورتی که نتوانید به درستی آن ها را بسته بندی کنید، مشکلات بسیار زیادی برای شما ممکن است اتفاق افتد. حمل و جابجایی وسایل سنگین به خصوص در آپارتمان هایی با تعداد طبقات بسیار زیاد، دشوار است. این دسته از مشکلات باعث شده است تا امروزه افراد بسیار زیادی تمایل داشته باشند تا برای بسته بندی حرفه ای اسباب بدون وارد شدن خسارت به وسایل، از خدمات شرکت های حمل اثاثیه منزل در شیراز استفاده کنند. برای حمل اثاثیه منزل خود حتما بهترین شرکت باربری که در این زمینه فعالیت می کند را انتخاب کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با وسایل لازم برای اسباب کشی و نحوه صحیح بسته بندی وسایل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شرکت تضمین بار شیراز با بهره مندی از کادری جوان و کارآزموده قادر است وسایل شما در زمان اسباب کشی را بدون وارد شدن هیچ گونه آسیب، آن ها را حمل و جابجا کند. بسته بندی کلیه ی وسایل از ریز و درشت توسط این مجموعه با نهایت دقت انجام می شود. شما عزیزان می توانید پروسه صفر تا صد اسباب کشی منزل خود را با خیال آسوده به این مجموعه بسپارید.

وسایل لازم برای اسباب کشی

وسایل لازم برای اسباب کشی

برای این که بتوانید اسباب منزل خود را بدون وارد شدن کوچکترین مشکلی حمل و جابجا کنید، نیاز به استفاده از وسایل مخصوصی دارید. وسایل لازم برای اسباب کشی شامل کارتن، چسب، طناب، فوم ضربه گیر، کاغذ و سایر موارد دیگر می باشد. شما عزیزان می توانید کارتن های بسته بندی شده خود را به وسیله طناب های بسیار محکم در ماشین های باربری فیکس کنید. برای حمل برخی از وسایل منزل از جمله مبلمان، نیاز به استفاده از سلفون دارید. سلفون مانند یک لایه محافظ از آلوده شدن مبلمان، فرش ها، تابلوهای شما جلوگیری می کند.

برای وسایل شکستنی نیاز است تا از فوم های ضربه گیر در فضای داخل کارتن ها استفاده کنید. در نهایت پس از قرار دادن تمامی وسایل خود در کارتن ها، درب آن را به وسیله چسب های پهن، محکم کنید. برای صرفه جویی در زمان و وقت خود، بهتر است از وسایل لازم برای اسباب کشی را قبل از جمع کردن وسایل خود تهیه کنید. بسته بندی وسایل خود را از آشپزخانه که دارای وسایل کوچک و ریز بسیار زیادی است، شروع کنید.

وسایل لازم برای اسباب کشی

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

  • یک محیط را برای بسته بندی وسایل در منزل خود انتخاب کنید

بهتر است برای جلوگیری از پراکنده شدن وسایل در زمان اسباب کشی، محیطی از منزل خود را برای بسته بندی کردن وسایل انتخاب کنید. پخش کردن همه وسایل باعث هدر رفتن وقت شما می شود. وسایلی که به آن ها نیاز بیشتری دارید، بهتر است در مرحله آخر آن ها را بسته بندی کنید. وسایل خود را بسته به نوعی که دارند، دسته بندی کنید تا بتوانید آن ها را با سرعت بیشتری بسته بندی کنید. وسایل دور ریختنی که نیاز زیادی به آن ها را ندارید، بهتر است بسته بندی نکرده و آن ها را دور بریزید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

  • لیست کارهایی که در زمان اسباب کشی باید انجام دهید را تهیه کنید

برای صرفه جویی در زمان خود بهتر است لیست کارها و همچنین وسایل بسیار شکننده و حساسی که نیاز به دقت بیشتر برای بسته بندی آن ها است، را یادداشت کنید.

  • انواع جعبه های بسته بندی با اندازه های متنوع تهیه کنید

برای این که بتوانید وسایل ریز و درشت خود را به درستی جابجا کنید، نیاز به کارتن های بسیار محکم در سایز و ابعاد متفاوت را دارید. برای بسته بندی وسایل سنگین، مطمئن شوید که جنس کارتن بسیار محکم باشد. استفاده تنها از کارتن هایی با ابعاد بسیار بزرگ باعث می شود تا در زمان اسباب کشی، فضای بسیار زیادی از کامیون های باربری را اشغال کرده و نیاز باشد تا در چند مرتب وسایل خود را به وسیله کامیون های اسباب کشی جابجا کنید.

اسباب کشی وسایل

  • جعبه های بسته بندی شده را برچسب بزنید

برای این که بتوانید وسایل خود را با کمترین میزان آسیب جابجا کنید، نیاز است تا محتوای داخل کارتن های بسته بندی را مشخص کنید. بهتر است وسایل شکستنی را با زدن علامت از سایر وسایل دیگر مشخص کنید. این امر همچنین می تواند به شرکت های باربری شیراز این کمک را کند تا در زمان اسباب کشی هر وسیله را در جای مناسب در منزل شما قرار دهند.

  • در رابطه با نوع شرکت باربری که برای حمل اثاثیه خود انتخاب می کنید، تحقیق کنید

در صورتی که قصد دارید برای حمل اثاثیه خود از خدمات شرکت های باربری استفاده کنید، بهتر است قبل از دریافت خدمات آن ها، تحقیق کنید. میزان سوابق شرکت های باربری و ماشین هایی که برای حمل بار استفاده می کنند، از جمله فاکتورهایی هستند که در زمان انتخاب بهترین مجموعه باربری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. بهترین شرکت باربری می توانند تجربه بسیار لذت بخشی از اسباب کشی و حمل اثاثیه ها را برای مشتریان خود فراهم کنند. شرکت تضمین بار شیراز با سال ها فعالیتی که در زمینه حمل اثاثیه دارد، توانسته است به یکی از معتبرترین شرکت های باربری در شهر شیراز تبدیل شود.

جمع بندی نهایی

با تهیه وسایل لازم برای اسباب کشی و دریافت خدمات از بهترین شرکت های باربری، می توانید در هزینه های خود تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید. نحوه صحیح بسته بندی وسایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای دریافت خدمات اثاثیه منزل، بهتر است به بهترین شرکت های باربری که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar