راهنمای خرید عمده انواع کیسه زباله

راهنمای خرید عمده انواع کیسه زباله

انتخاب بهترین کیسه زباله

فروش عمده کیسه زباله می تواند بهترین راهکار برای خرید محصولات با قیمتی بسیار پایین، باشد. امروزه بدون محدودیت می توان از ابعاد گوناگون در ضخامت های متفاوت کیسه زباله با توجه به نیاز مشتری استفاده نمود. ما در این مقاله در مورد راهنمای انتخاب بهتری کیسه زباله به صورت عمده بیشتر صحبت می کنیم. اینچنین می توانید با کمترین قیمت بهترین محصول را با کیفیت عالی و به صورت مقرون به صرفه خریداری نمایید. پس در ادامه همراه ما باشید.

  • سایز انواع کیسه زباله

امروزه سایز کیسه زباله متوسط و کوچک را می توان ۸۰ در ۶۰، ۶۰ در ۵۰، ۷۰ در ۵۵، ۸۰ در ۶۵،۸۰ در ۶۰، ۹۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۸۰ اشاره نمود. همچنین سایز کیسه زباله بزرگ صنعتی ۱۲۰ در ۸۰، ۱۲۰ در ۱۰۰، ۱۳۰ در ۱۰۰، ۱۵۰ در ۱۲۰ و ۱۷۰ در ۱۴۰ است. باید بدانید که ابعاد و ضخامت کیسه زباله با توجه به نیاز مشتری و همچنین مقدار فشاری که می تواند تحمل کند مشخص می گردد. به همین خاطر شما قبل از برآورد خدماتی مانند فروش عمده کیسه زباله باید به ضخامت و ابعاد کیسه زباله توجه بیشتری داشته باشید.

سایز انواع کیسه زباله

  • جنس کیسه زباله

فروش عمده کیسه زباله باعث می شود تا شما با جنس های انواع کیسه زباله نیز آشنا شوید که آن ها را می توان در دو دسته بندی می توان قرار داد. در ابتدا کیسه های نایلونی که به آن پلی اتیلن سبک گفته می شود به خاطر جنس نرم و البته ظاهر مات خود، امروزه مقاومت و دوام خوبی را به خود اختصاص می دهند. مراکز تولید کننده کیسه زباله در ابتدا سعی می کنند که به دوام و استحکام تولیدات خود توجه کنند. اما نایلکس نیز پلی اتیلن سنگین است که بخاطر جنس خشک و ظاهر براق جز کیسه زباله هایی است که کشسانی و مقاومت فوق العاده ای را می توان از آن انتظار داشت. به همین دلیل امروزه نایلکس جزء پرفروشترین ها به حساب می آید؛ چرا که خاصیت کشسانی و البته استحکام بالایی را در مقایسه با نایلون می توان از آن انتظار داشت.

  • انواع کیسه زباله

کیسه زباله کیلویی امروز بسیار به صورت عمده به فروش می رسد. اما تولید کننده های کیسه زباله نمونه های رولی را نیز جزء بهترین نمونه های خود معرفی می کنند که با مصرف راحت آن می تواند به سودآوری رسید. کیسه زباله اتوکلاو بیمارستانی، برای جمع آوری زباله های عفونی بیمارستان با ضخامت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند که کیسه زباله دسته دار به پلاستیک های دسته رکابی گفته می شود که در ابعاد بزرگی به فروش می رسند. کیسه زباله بند دار نیز یک نوع کیسه زباله فله ای است، اما تفاوت آن با کیسه زباله فله ای به خاطر نوع بندی است که طراحی این کیسه زباله می توان مشاهده کرد. کیسه زباله جعبه ای یک مدل گران قیمت است، به گونه ای که درون جعبه دستمال کاغذی طراحی و مورد کاربرد قرار می گیرد.

انواع کیسه زباله

  • رنگ بندی کیسه زباله

فروش عمده کیسه زباله را با رنگ بندی آن مدنظر قرار دهید. مشکی، سفید، قرمز، زرد، سبز، آبی، بنفش، صورتی و… جزء رنگ های پرفروش این نوع محصولات به شمار می آیند. این نکته را به خاطر بسپارید که رنگ کیسه زباله صددرصد بر روی قیمت آن نیز تاثیر آشکاری می گذارد. برخی از رنگ های خاص با افزودن مستربچ به مواد اولیه آن قطعاً در قیمت نهایی کیسه زباله موثر واقع می شوند که شما نباید این موضوع را نادیده بگیرید. اما رنگ های پر فروشی مانند مشکی، آبی، سفید و یا زرد چندان در برآورد قیمت تاثیرگذار نیستند.

سخن پایانی

با توجه به استقبال مردم از فروش عمده کیسه زباله، ما در این مقاله هر آنچه لازم بود برای انتخاب کیسه زباله و خرید مقرون به صرفه را بیان کردیم. به خاطر داشته باشید که امروزه استفاده از کیسه های زباله به دلیل کمک به رعایت بهداشت محیط بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما برخی از مشتریان با خرید از فروشگاه های سطح شهر آن چنان که باید و شاید از خرید خود رضایت ندارند. به همین دلیل خرید آنلاین و اینترنتی از یک آنلاین شاپ باسابقه می تواند شما را با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر رو به رو کند. توجه داشته باشید که امروزه خرید اینترنتی با مزایایی که دارد بهترین گزینه به شمار می آید. پس از این مزایا غافل نباشید.

نظر خود را بنویسید

avatar