مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

شما برای خرید ملک در کانادا باید در ابتدا اطلاعاتی درباره ی این کشور داشته باشید. بعد از روسیه، کانادا جزو دومین کشور از نظر مساحت و بزرگی می باشد، اما نسبت به بزرگی اش جمعیت آن حدود ۳۵میلیون نفر هست که با توجه به این مورد کانادا یک کشور مهاجر پذیر می باشد که از طریق سرمایه گذاری می توانید در آنجا اقامت بگیرید. شما با روش های مختلف سرمایه گذاری می توانید اقامت کشور کانادا را داشته باشید که یکی از آن ها از طریق خرید ملک و بالا بردن شانس اقامت در این کشور است.

امروزه با توجه به افزایش سرمایه گذاری در کشور کانادا، برای افزایش سطح معلومات متقاضیان و گرفتن اقامت کانادا و مهاجرت به آن جا از طریق خرید ملک در این مقاله قصد دارم کلیه ی شرایطی که مربوط به این موضوع هست را برای شما بیان کنم، پس در این مقاله با من همراه باشید و اگر بعد از مطالعه این مقاله برای شما سوالی پیش آمد، می توانید به گروه مهاجرتی اساطیر با بیش از ۱۴ سال سابقه با برترین مشاورین و وکیل مهاجرت به کانادا در تهران مشورت کنید.

گرفتن اقامت کانادا از طریق خرید ملک در این کشور :

در مبحث مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک باید به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید اقامت دائم کشور کانادا را با خرید خانه در آن جا به دست بیارید. هیچ قانون مستقیمی تحت عنوان مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم از طریق خرید ملک در این کشورموجود نیست.

بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود که از طریق روش های دیگر سرمایه گذاری اقدام به گرفتن اقامت دائم در کشور کانادا کنند که در ادامه به این روش ها اشاره خواهم کرد:

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

گرفتن مجوز اقامت کانادا از طریق ویزای کاری با عنوان skiilled worker

گرفتن مجوز اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی با عنوان student visa

 گرفتن مجوز اقامت کانادا به روش ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور

در ادامه ی مقاله قصد دارم شما را با افراد واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا با استفاده از خرید ملک بیشتر آشنا کنم.

 

چه کسانی واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک می باشند؟

با توجه به این که خرید ملک در کانادا باعث گرفتن اقامت دائم در آن جا نمی شود، اما باعث بالا رفتن شانس شما در اقامت می شود و شما راحت تر می توانید به کارهای دیگر برای گرفتن اقامت دائم خود رسیدگی کنید.

قیمت ملک در کشور کانادا نسبت به کشورهای دیگر پایین تر است، به همین علت برای خرید ملک در این کشور متقاضیان زیادی هستند و هم چنین همان طور که در بالا قبلاً اشاره کردم می توانید با استفاده از ویزای تحصیلی، ویزای کاری و سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی به گرفتن اقامت دائم بپردازید.

اگر شما تابعیت کانادا را ندارید و یا مقیم آن جا نیستید، می توانید از طریق وام مسکن که در کشور کانادا به افراد می دهند به خرید ملک در این کشور اقدام کنید.

در ادامه ی مقاله قصد دارم مراحل قانونی گرفتن خانه در کشور کانادا را برای شما توضیح دهم.

مراحل قانونی برای خرید خانه در کشور کانادا:

کشور کانادا برای خرید ملک شرایطی مناسب را ایجاد کرده است. یکی از این شرایط دادن وام به خریدار با ارزش ۶۵٪ ملک می باشد، که البته باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای دریافت وام پرداخت کنید.

برای خرید ملک در کشور کانادا باید مراحلی را طی کنید. شما می توانید با مشاورین املاک کانادا مشورت کنید و ملک مورد نظر خود را انتخاب و برای خرید آن با فروشنده توافق کنید.

بعد از آن خریدار باید ۳۵ درصد قیمت ملک را به مشاورین املاک به عنوان پیش پرداخت پرداخت کند. پروسه ی خرید ملک در کانادا ۵۰ تا ۹۰ روز طول می کشد.

بعد از نوشتن توافق نامه وکیل باید تمام  شرایط  توافق نامه را مطالعه کند و سپس آن را تایید کند. در مرحله بعد وکیل وظیفه ی بررسی هر نوع  سوء پیشینه ی فروشنده را دارد و در یک نامه تمام مبالغ پرداختی توسط خریدار را قید می کند.

در مرحله ی آخر توسط وکیل پول پرداختی خریدار به فروشنده منتقل می شود و کلید منزل را به  خریدار تحویل می دهد.

شما برای خرید ملک در کانادا با توجه به افراد سودجو در این زمینه و کلاهبرداری هایی که انجام می دهند نیاز به یک وکیل خوب دارید. در ادامه ی مقاله  در این باره بیشتر توضیح خواهم داد.

وکیل برای  خرید ملک در کانادا :

برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در اصفهان شما باید به سوابق و پرونده‌های مهاجرتی آن و میزان موفقیت در این پرونده ها را بررسی کنید، و با استفاده از مشاورین حرفه ای ریسک سرمایه ‌گذاری و مهاجرت خود را می توانید کاهش دهید. و با مراجعه به آن ها و آشنایی با ریسک ها می توانید با جزئیات بیشتر و دقیق تر از طریق سرمایه گذاری به امور مهاجرت به کانادا و خرید ملک بپردازید. هم چنین آن را در پرونده ی خود قید کنید. علاوه بر هزینه های خرید ملک هزینه های جانبی دیگری هستند که باید به آن ها نیزتوجه داشته باشید، در ادامه راجب این هزینه ها بیشتر صحبت خواهم کرد.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

اقامت در کانادا از طریق خرید ملک و هزینه های جانبی :

با توجه به این که شما نمی توانید از طریق خرید ملک در کانادا اقامت این کشور را بگیرید و این قانون در کشور کانادا وجود ندارد، اما همانند کشورهای دیگر دارای هزینه های جانبی مشابهی است. یکی از این هزینه ها بعد از خرید ملک در کانادا هزینه ی بازرسی و کارشناسی ملک شما است. در واقع شما باید هزینه ای حدود سیصد تا هزار دلار را  صرف یک کارشناس برای بررسی ملکتان کنید تا شما را از مشکلات ملکتان آگاه کند، تا هزینه‌های بیشتری صرف نکنید.

از هزینه های جانبی دیگر هزینه های حقوقی هستند که بین ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است. وکیل املاک هزینه ی دفتر اسناد رسمی را بر عهده دارد که در ایالت‌های مختلف کانادایی این هزینه متفاوت است.

هزینه مالیات واگذاری زمین، از هزینه های جانبی دیگر می باشد که هزینه‌ ای بین ۵/۰ تا ۵/۲ درصد باید به دولت استان مورد نظر پرداخت کنید. با تمام هزینه های گفته شده هزینه های بیمه را هم باید مدنظر بگیرید.

نتیجه گیری:

در این مقاله به طور کلی راجع به شرایط اخذ اقامت در کانادا صحبت کردم  و با توجه به این که شما نمی توانید از طریق خرید ملک در این کشور اقامت دائم را دریافت کنید، پس بهتر است اطلاعات بیشتری راجع به روش های کارآفرینی در کانادا، تحصیل و کار در این کشور کسب کنید تا بتوانید از این طریق اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

نظر خود را بنویسید

avatar