لپ تاپ ایسر Swift 7 باریکترین لپ تاپ دنیا با ضخامت کمتر از یک سانتی متر

لپ تاپ ایسر Swift 7 باریکترین لپ تاپ دنیا با ضخامت کمتر از یک سانتی متر

کمپانی ایسر امروز صبح با رونمایی از لپ تاپ فوق العاده Swift 7 همه شگفت زده کرد. این لپ تاپ که بصورت پیشفرض سیستم عامل ویندوز ۱۰ روی آن نصب می باشد، مجهز به پردازشگر قدرتمند اینتل Core i5 است و فقط ۹٫۹۸ میلیمتر ضخامت دارد. با Swift 7 کمپانی ایسر نام اولین لپ تاپ با ضخامت کمتر از یک سانتی متر را به خودش اختصاص داد.

این لپ تاپ از نظر باریک بودن از لپ تاپ Spectre 13 و مک بوک اپل هم باریکتر است. با اینکه این لپ تاپ بسیار باریک و با ظرافت بالایی طراحی شده است، اما از تعداد پورت های لازم بهره می برد و باتری مناسبی هم در آن قرار گرفته است. در این لپ تاپ دو پورت USB-C 3.1 و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون قرار دارد.

vlad-savov08-30_1654da.0

 

صفحه نمایش لپ تاپ Swift 7 یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی می باشد و عملکرد بسیار خوبی دارد. شاید این لپ تاپ از نظر سخت افزاری قوی ترین لپ تاپ ایسر به حساب نیاید اما سخت افزار آن شما را راضی می کند. درون این لپ تاپ باریک، رم ۸ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت قرار گرفته است.

این لپ تاپ زیبا، بدنه ای آلمینیومی دارد که پنل بیرونی آن تیره و داخل آن طلایی رنگ است. وزن Swift 7 برابر با ۱٫۱ کیلوگرم می باشد و نگرانی ای برای حمل آن با یک دست وجود ندارد. کیبورد به کار رفته تجربه تایپ کردن راحت و بدون مشکل را نیز به ارمغان آورده است. نکته ای که در مورد Swift 7 کمی نگران کننده است بخش میانی دستگاه است که به نظر کمی منعطف می آید و با فشار متوسط به داخل می رود.

vlad-savov08-30_1654da-1.0

تاچ پد این دستگاه از دیگر نقاط قوت آن است. تاچ پدی عریض که به جرات می توان گفت یکی از عریض ترین تاچ پد ها در بین لپ تاپ های موجود در بازار است.

علاوه بر لپ تاپ بی نظیر Swift 7، ایسر از لپ تاپ دیگری به نام Spin 7 رونمایی کرد که بسیار شبیه به Swift 7 می باشد، با این تفاوت که از در آن از پردازنده قوی تر Core i7 استفاده شده، نمایشگر بزرگتر لمسی ۱۴ اینچی دارد و صفحه نمایش بصورت ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد. تمامی اینها باعث شده این دستگاه فقط یک میلیمتر ضخیم تر و فقط کمی گران تر از Swift 7 باشد.

لپتاپ ایسر Swift 7 در ماه سپتامبر در چین و در ماه اکتبر در اروپا و آمریکا با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

vlad-savov08-30_1656da-1.0  vlad-savov08-30_1655da-1.0 vlad-savov08-30_1702da.0

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar