آیا دوربین دوگانه تا سال ۲۰۱۸، تنها بر روی آیفون پلاس خواهد ماند؟

آیا دوربین دوگانه تا سال ۲۰۱۸، تنها بر روی آیفون پلاس خواهد ماند؟

تحلیلگر KGI Securities، مینگ چی کوا که یکی از بهترین تحلیلگران شرکت اپل در بازار است، در حال گمانه زنی راجع به گوشی های ۲۰۱۷ شرکت اپل است. مینگ اعتقاد دارد که دوربین دوگانه ای که تنها بر روی آیفون ۷ پلاس موجود است، تا سال ۲۰۱۸ مختص به فبلت ۵٫۵ اینچی اپل خواهد بود و این دوربین دوگانه را روی آیفون های غیر پلاس نخواهیم دید. حداقل تا پایان سال ۲۰۱۷!

وی می گوید که اپل فعلا قصد ندارد تا این دوربین دوگانه را روی گوشی های ۴٫۷ اینچی اش تعبیه کند. دلیل آن هم این است که تعبیه این دوربین ها، هزینه ای ۳۰ تا ۴۰ دلاری برای اپل دارد که باعث افزایش قیمت آیفون های ۴٫۷ اینچی خواهد شد. اپل هم هنوز مطمئن نیست که تمام کاربران حاضر باشند چنین هزینه اضافی ای را برای این دوربین پرداخت کنند.

با اینکه دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس برای عکاسان جذاب است، اما هنوز تبدیل به قابلیتی نشده که همه کاربران حاضر به پرداخت ۳۰ یا ۴۰ دلار اضافی برای این ویژگی باشند.

مینگ می گوید که تغییرات روی آیفون بعدی، احتمالا موجود شدن OIS بر روی لنز تله خواهد بود. قابلیتی که روی آیفون ۷ پلاس، تنها روی لنز واید موجود است. به علت این که سال آینده دهمین سالگرد آیفون است، اپل تغییرات بسیار زیادی را روی آیفون اعمال خواهد کرد. با توجه به شایعات، اپل از یک صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد که به اصطلاح لبه به لبه خواهد بود و دکمه Home هم زیر صفحه نمایش جاسازی خواهد شد. شایعه دیگری هم منتشر شده که لبه های آیفون خمیده یا Curved بوده و از Iris Scanner و Smart Connector استفاده خواهد کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar