نوت ۷ های تعویض شده همچنان مشکل داغ شدن باتری دارند

نوت ۷ های تعویض شده همچنان مشکل داغ شدن باتری دارند

به نظر می رسد که مشکل Samsung Galaxy Note 7 پایان ندارد. سامسونگ در حال تعویض گوشی های معیوب می باشد و به کسانی که تاکنون گوشی خود را تعویض نکرده اند، توصیه می کند که در اسرع وقت اقدام به تعویض نمایند.

یکی از بروزرسانی های گوشی های نوت ۷سالم این است که نشانگر باتری از رنگ سفید به سبز تبدیل شده است. متاسفانه سامسونگ در حل مشکل فراخوانی Galaxy Note 7 دچار مشکل شده است و در کره جنوبی دولت خواستار بازپرداخت گسترده از سوی این شرکت شده است.

کاربرانی که در کره جنوبی گوشی جدید Galaxy Note 7 را دریافت کرده اند از این گوشی ناراضی بوده و گفته اند که همچنان باتری این گوشی مشکلاتی دارد. ظاهرا شکایت زیادی درباره باتری این گوشی وجود دارد و کاربران می گویند باتری Galaxy Note 7 سالم، به سرعت داغ شده و شارژ خالی می کند.

سامسونگ طرح تعویض Galaxy Note 7 را از ۱۹ سپتامبر در کره جنوبی آغاز کرد و در پایان هفته افرادی که گوشی جدید را دریافت کردند همچنان از مشکلات آن ناراضی بوده اند.

علت این مشکل باتری هنوز مشخص نیست و ممکن است این صحبت ها شایعه باشد. در کشورهای دیگری هنوز شکایتی در این رابطه ثبت نشده و فقط تعداد محدودی شکایت در کره جنوبی ثبت شده است. یکی از سخنگویان سامسونگ، این شکایت مشتریان را کاملا نامربوط دانسته و گفته است که فقط تعداد محدودی کاربر دچار این مشکل شده اند.

سامسونگ تا به حال درباره این موضوع اعلام نظر رسمی نداشته است و تعداد کاربرانی که در کره جنوبی با این مشکل مواجه شدند هنوز مشخص نیست.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar