شرکت نینتندو با کنسول ان ایکس بار دیگر به رقابت باز خواهد گشت

شرکت نینتندو با کنسول ان ایکس بار دیگر به رقابت باز خواهد گشت

مدیرعامل شرکت یوبیسافت، ایو گیلموت در سخنان جدیدش از کنسول تازه شرکت نینتندو تعریف و تمجید کرد. این کنسول که اسم رمزش ان اکس نام دارد، تا زمان عرضه اش هنوز شش ماه زمان فرصت هست. اطلاعاتی که درباره این کنسول داریم هنوز محدود است و به احتمال زیاد با نزدیک شدن به زمان عرضه اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم یافت.

کنسول قبلی شرکت نینتندو، یعنی Wii U بسیار ضعیف عمل کرد اما بنا به گفته های آقای گیلموت، کنسول جدید این شرکت که اسم رمزش ان اکس است، نینتندو را به عرضه رقابت باز خواهد گرداند. وی گفت:

من اعتقاد دارم که شرکت نینتندو بوسیله ان‌ایکس بار دیگر به عرصه رقابت بازخواهد گشت.

این سخنان در جمع سهامداران این شرکت گفته شده. ایبته این اولین باری نیست که آقای گیلموت از جدیدترین کنسول شرکت نینتندو تعریف و تمجید می کند. موازی با جریانات کنسول جدید شرکت نینتندو، شرکت یوبیسافت مشغول کار بر روی بازی هایی برای این کنسول است. یکی از این بازی ها که طرفداران بسیاری هم دارد، Just Dance است. یکی از مزایای کنسول جدید، به گفته آقای گیلموت کارکرد آسان آن است که به بازیسازان کمک بزرگی گرده است.

اگر ایده ای از عمق شکست کنسول Wii U ندارید، بهتر است فروش دو کنسول Wii U و Wii را با هم مقایسه کنیم. آخرین کنسول شرکت نینتندو، کنسول Wii U بود که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، فقط ۱۳ میلیون واحد فروخته است. اما کنسول ابتدایی این شرکت یعنی Wii، موفق شد تا ۱۰۰ میلیون واحد به فروش برساند.  در مصاحبه ای هم که آقای گیلموت با سایت گیم اسپات ترتیب داده بود، باز هم این کنسول را مورد تمجید قرار داد:

کنسول جدید شرکت نینتندو یک دستگاه فوق العاده است. این دستگاه یک راه جدید را نشان می‌دهد، این دستگاه به معنی واقعی نینتندو است که بار دیگر بازگشته است، ما عاشق آن هستیم.

این کنسول دقیقا ۶ ماه دیگر و در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. صحبت های آقای گیلموت امید زیادی به طرفداران این کنسول داده. بهتر است منتظر عرضه این کنسول بمانیم تا بتوانیم بهتر آن را مورد بررسی قرار دهیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar