ظاهر جدید آیفون ۷ با تراشیدن کناره های گوشی(ویدیو)

ظاهر جدید آیفون ۷ با تراشیدن کناره های گوشی(ویدیو)

طرفداران اپل که امسال بعد از دو سال، طبق سنت اپل انتظار تغییر و تحولی در ظاهر آیفون ۷ را داشتند، با آیفونی تکراری و شبیه به نسل پیش مواجه شدند. با اینکه اپل اضافه شدن رنگ مشکی و دوربین بهتر را عاملی برای ترغیب آیفون دوستان قرار داده بود، اما استقبال از آیفون ۷ مانند سال پیش نبود.

این عامل باعث شد تا یکی از خریداران آیفون ۷ دست به یک نو آوری بزند، لبه های آیفونش را بتراشد و ظاهری جدید را برای آیفون ۷ درست کند. شاید این کار را مسخره بدانید، اما در پایان ویدیو آیفونی با لبه های مسطح قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.

این کاربر خوش ذوق(و شاید نادان) ابتدا آیفون ۷ را باز می کند، قطعات آن را از بدنه جدا می کند و سپس بدنه خالی آیفون ۷ را می تراشد و برای زیبایی بیشتر پولیش می زند. در پایان قطعات را داخل بدنه قرار می دهد و گوشی به خوبی کار می کند. هرچند که ظرافت آیفون ۷ تراشیده شده به زیبایی آیفون اصلی نیست، اما حداقل با آیفونی خاص با ظاهری متفاوت روبرو هستیم.

چندی پیش کانال یوتیوب TechRax ویدیویی منتشر کرد که در آن قسمت پایینی آیفون ۷ را با دریل سوراخ می کند تا به ظاهر کمبود جک هدفون احساس نشود. بعد از انتشار این ویدیو گزارش شد که برخی از صاحبان آیفون ۷ به امید اینکه حفره ایجاد شده با دریل همانند جک هدفون کارایی داشته باشد این کار را انجام دادند! امیدواریم که این ویدیو نیز برخی افراد را برای داشتن آیفونی متفاوت تحریک نکند.

منبع: Cnet.com


نظر خود را بنویسید

avatar