شرکت Verizon شاید در خرید Yahoo تجدید نظر کند!

شرکت Verizon شاید در خرید Yahoo تجدید نظر کند!

همان طور که می دانید، چند ماهی می شود که خبر از خریدن Yahoo توسط شرکت مخابراتی Verizon شنیده می شود. قرار بود شرکت Verizon، یاهو را به مبلغی حدود ۴٫۸ میلیارد دلار خریداری کند. اما حتما خبر هک گسترده یاهو را هم شنیده اید. شرکت یاهو در ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که مورد حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعات بسیاری از افراد دزدیده شده.

امروز خبر جدیدی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت Verizon احتمالا درباره خرید یاهو تجدید نظر خواهد کرد. این شرکت به Washington Post و بسیاری از خبرنگاران دیگر اعلام کرده که اگر از هک شدن یاهو مطلع می شد، یا هیچوقت مبلغ ۴٫۸ میلیارد دلار را پیشنهاد نمی داد، یا به طور کل از خرید یاهو منصرف می شد. سخنگوی Verizon اعلام کرد که این هک آسیبی جدی به یاهو است:

ما اعتقاد داریم که این واقعه یک حادثه جدی به یاهو است. اگر آن ها چنین اعتقادی ندارند، باید به ما نشان دهند که این حادثه آسیب جدی برای کمپانی به حساب نمی آید.

یاهو هم هنوز هیچ بیانیه ای را در این باری منتشر نکرده است. شرکت Verizon قرار بود تا یاهو را به مبلغ ۴٫۸ میلیارد دلار بخرد و آن را با AOL ادغام کند. دقیقا هم از زمانی که خبر این خرید منتشر شد، یاهو با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم کرد. یکی از این مشکلات، برملا شدن هک گسترده بود که تبدیل به بزرگترین هک تاریخ شد. شرکت Verizon هم ۱ میلیارد دلار تخفیف خواسته. شاید این ماجرا روی دیگری هم داشته باشد. شاید هک گسترده از سمت Verizon بوده باشد تا یاهو را با قیمت کمتری بخرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar