سامسونگ غیر مستقیم تایید کرد: سری نوت ادامه دارد و نوت ۸ تولید خواهد شد!

سامسونگ غیر مستقیم تایید کرد: سری نوت ادامه دارد و نوت ۸ تولید خواهد شد!

با فاجعه اخیر گلکسی نوت ۷ سامسونگ، خبر های زیادی مبنی بر توقف ادامه سری نوت منتشر شد. خبرهایی که خیلی هم دور از انتظار نبود و خیلی ها اعتقاد داشتند با ذهنیتی که کاربران از نوت ۷ دارند اگر سامسونگ در آینده قصد تولید نوت ۸ را داشته باشد، قطعا شکست می خورد.

حالا گویا سامسونگ برنامه دارد تا دل کاربرانش را هرجو که شده بدست آورد. طبق گزارشات دارندگان نوت ۷ که در فراخوان آخر سامسونگ گوشی شان را با گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج تعویض کرده اند، این شانس را خواهند داشت تا گوشی شان به گلکسی اس ۸ که اسفند امسال معرفی می شود یا گلکسی نوت ۸ در سال بعدی ارتقا دهند. البته این پیشنهاد ارتقا و تعویض رایگان نخواهد بود و کاربران باید نیمی از مبلغ گلکسی اس ۷ را بپردازند.

یکی از جزئیات جذابی که سامسونگ به طور غیر مستقیم آن را تایید کرده است گوشی گلکسی نوت ۸ می باشد. تقریبا بعد از انفجار گوشی های تعویض شده نوت ۷ و اینکه سامسونگ تصمیم به توقف تولید و فروش این گوشی گرفت، کسی فکرش را نمی کرد سامسونگ برنامه ای برای تولید نسل بعدی گوشی های نوت داشته باشد، اما گویا این تفکر اشتباه بوده.

نظر شما چیست؟! آیا فکر می کنید سری بعدی نوت موفق خواهد بود یا کسی از ترس انفجار تن به خرید آن نمی دهد؟! نظرات خود را در زیر این مطلب اعلام کنید.

منیع: phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
فرشاد Recent comment authors
فرشاد
مهمان
فرشاد

هر روز یه گوشی میزنه.مگه براش فرقی داره که کیفیت گوشیاش چطور باشه….