شایعات جدید گلکسی اس ۸، به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و ۶ گیگابایت رم اشاره دارند

شایعات جدید گلکسی اس ۸، به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و ۶ گیگابایت رم اشاره دارند

بد اقبالی های اخیر سامسونگ از بابت گلکسی نوت ۷، ضررهای مالی زیادی را به این کمپانی کره ای وارد کرد. کره ای ها چند ماه سخت را پشت سر گذاشتند و علاوه بر ضررهای مالی که تقریبا ۵ میلیارد دلار برآورد شد، سهام این شرکت با افت شدیدی روبرو شد. اما ضررهای مالی و افت سهام فقط یک طرف کابوس های سامسونگ می باشد و مهمترین ضرر آنها از دست دادن اعتماد مشتریان وفادارشان بود.

با اینکه سامسونگ برای دلداری دارندگان گلکسی نوت ۷، شرایط ویژه ای را در نظر گرفت، اما طبق یک نظر سنجی ۴۰ درصد از کاربران اعلام کردند که در آینده هیچ یک از گوشی های سامسونگ را خریداری نمی کنند.

نوت ۷ که تمام شد و سامسونگ شانسی برای خراب کاری های به بار آمده ازین بابت ندارد. تنها امید کره ای ها به گلکسی اس ۸ و جلب مجدد نظر کاربران است. در ماه های اخیر در کنار اخبار پر بحث انفجار نوت ۷، شایعات زیادی از گلکسی اس ۸ هم به گوش می رسید. این شایعات تا ۴-۵ ماه آینده که موعد رونمایی از این گوشی است هر روز پر رنگ تر می شود، پس حسابی آماده باشید.

اخیرا یک وبسایت چینی، مشخصات گوشی Mi Note 2 شیائومی را با مشخصات احتمالی گلکسی اس ۸ مقایسه کرده است. طبق شایعات جدید که در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی یک صفحه نمایش  ۵٫۵ اینچی ۴K برای این گوشی می باشد. همچنین گفته شده گلکسی اس ۸ در دو نسخه با پردازنده های  اسنپدارگون ۸۲۰ و Exynos 8895 به همراه رم ۶ و ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد.

طبق آخرین اخبار این گوشی قرار است ۲۶ فوریه(۸ اسفند ماه) رسما توسط سامسونگ رونمایی شود و در ماه مارچ به بازار ها عرضه شود. این تاریخ به نظر درست می آید چرا که یک روز قبل از نمایشگاه MWC می باشد و سامسونگ گلکسی اس ۷ را هم قبل از نمایشگاه رونمایی کرد.

galaxy-s8-specs-sheet

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar