بررسی گوشی وان پلاس ۳T ، تاریخ عرضه و اخبار و ویژگی های آن

بررسی گوشی وان پلاس ۳T ، تاریخ عرضه و اخبار و ویژگی های آن

گوشی وان پلاس ۳T رسمی شد. اگر چه از لحاظ فنی یک گوشی جدید به حساب می آید، ما در اینجا این گوشی را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

تاریخ عرضه

وان پلاس ۳T از اوایل آذر ماه در آمریکا در دسترس خواهد بود اما در اروپا علاقه مندان به این گوشی باید کمی بیشتر صبر کنند و تا اواسط آذر ماه منتظر باشند.


قیمت

وان پلاس ۳T در ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۴۳۹ دلار قیمت داشته که ۴۰ دلار گران تر از وان پلاس ۳ می باشد. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۴۷۹ دلار می باشد و گوشی وان پلاس ۳ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نداشته است.

اختلاف قیمت نسخه های مختلف این گوشی حدود ۴۰ دلار می باشد، در حال که اختلاف قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ با نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن حدود ۱۰۰ دلار می باشد.


صفحه نمایش

vqjlmhlvhff3s2mfbsxz87-650-80

صفحه نمایش وان پلاس ۳T یکی از ویژگی های آن است که تغییر نکرده است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پنلی نوری AMOLED که دارای وضوح تصویر فول اچ دی می باشد. ما انتظار داشتیم که با افزایش قیمت این گوشی نسبت به نسخه قبلی وضوح تصویر آن نیز به QHD ارتقاء یابد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.


طراحی

۵ovvq6rymp4b6nwv7sdp67-650-80

از لحاظ فیزیکی وان پلاس ۳T، کاملا شبیه به وان پلاس ۳ می باشد. بدنه فلزی یکسان، دوربین عقب و حسگر اثر انگشتی که روی دکمه هوم قرار دارد.

این گوشی ۱۵۸ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۵۲٫۷x74.7×7.35 می باشد. این گوشی دارای دو رنگ خاکستری و طلایی می باشد، اما متاسفانه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن فقط در رنگ خاکستری عرضه می شود.


کارآیی

وان پلاس ۳T دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ بوده و نیز ۶ گیگابایت رم دارد. و از لحاظ کارآیی و قدرت از نسخه قبلی خود قوی تر می باشد.

این گوشی در راه اندازی بازی ها و برنامه های سرعت بالایی دارد و براساس ادعای خود سرعت اجرای برنامه های آن از گوشی های گلکسی اس ۷ و آیفون ۷ پلاس بالاتر می باشد.


باتری

باتری وان پلاس ۳T، قوی تر از وان پلاس ۳ می باشد و از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت به ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت ارتقاء یافته است. با توجه به پردازنده این گوشی این باتری مناسب تر بوده و ما امیدواریم که بتواند یک روز کامل شارژ گوشی را تامین کند. این گوشی همچنین به سیستم شارژ سریع نیز مجهز می باشد.


دوربین

xk85xmxkwshix8ijutdj67-650-80

دوربین عقب این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده، اما دوربین جلوی آن از ۸ به ۱۶ مگاپیکسل ارتقاء یافته است. محافظ دوربین عقب این گوشی نیز ارتقاء یافته و از جنس بهتری برای محافظت از آن استفاده شده است. در نسخه قبلی شاهد شکسته شدن این قسمت از گوشی بودیم.

تثبیت کنند تصویر دوربین عقب نیز بهبود یافته است و از EIS 2 در آن استفاده شده است.


سیستم عامل

وان پلاس ۳T مجهز به اندروید ۶٫۰٫۱ بوده که جدیدترین نسخه ارائه شده توسط گوگل نمی باشد. دو گوشی وان پلاس و وان پلاس ۳T می توانند از دی ماه سیستم عامل گوشی خود را به اندروید ۷ ارتقاء دهند. وان پلاس از رابط کاربری خود به نام اکسیژن نیست استفاده کرده است که گزینه های سفارشی و ویژگی های اضافی را در اختیار شما قرار می دهد.


آیا ارزش ارتقاء دارد؟

اگر شما گوشی وان پلاس  دارید ارتقاء آن به وان پلاس ۳T چندان عاقلانه نیست. وان پلاس گوشی بسیار خوبی است و دارای ویژگی های عالی می باشد و در رتبه بندی گوشی ها در کنار گوشی هایی چون آیفون ۷ و گلکسی اس ۷ قرار می گیرد.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar