با این اپلیکیشن چرخه عمر باتری گوشی اندرویدی تان را افزایش دهید

با این اپلیکیشن چرخه عمر باتری گوشی اندرویدی تان را افزایش دهید

عمر باتری یک نگرانی یکنواخت برای استفاده کنندگان از گوشی های همراه است، بعضی ها برایشان سخت است که یک روز کامل با یک شارژ ضعیف سر کنند، بعضی ها متوجه می شوند که بعد از یک سال یا بیشتر، گوشی آن ها زودتر از قبل، باتری تمام می کند و مشکلات همچنان ادامه دارد. هشدار دهنده عمر باتری جدید accbattery، مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد که قابلیت پشتیبانی از آخرین مدل گلکسی اس ٧، گوگل پیکسل و غیره را هم دارد. تمرکز این اپلیکیشن بر روی عملکرد صحیح باتری است.

بر طبق تحقیقات پیشنهاد شده باتریتان را کامل شارژ نکنید. با کامل شارژ نکردن گوشیتان باعث افزایش مدت زمان سلامت باتری می شوید. کامل شارژ کردن گوشی باعث افزایش فشار بر روی باتری، در نتیجه باعث کاهش سریع تر ظرفیت باتری می شود. همان طور که دیدیم سونی نیز برای طولانی کردن طول عمر باتری بر روی آخرین مدل سونی xperia xz و xperia x کاری مشابه accuracy انجام داده بود که به منظور جلوگیری از شارژ کردن پر استرس و کم کم شارژ کردن در شب، عملیات شارژ گوشی به تدریج انجام می شد.
پیشنهاد accubattry این است، که شما گوشیتان را تا ٨٠ درصد شارژ کنید و با استفاده از ابزار های هوشمند از زمان دقیقی که به این سطح از شارژ رسیدید مطلع شوید، سپس می توانید گوشی خود را از شارژ بکشید. در این روش، تا زمانی که شروع به دیدن آسیب قابل توجهی در عمر باتریتان کنید می توانید یک چرخه ی ۵٠٠ تایی خارج از باتریتان دریافت کنید.
اما همه این ها بستگی به آمار میزان استفاده شما از گوشی و کارهای تان دارد. accubattry یک هشدار دهنده جامع باتری است که زمان مناسب شارژ شدن و کشیدن گوشی از شارژ را به شما اطلاع می دهد. به شما پیشنهاد می کنیم برای سلامت بیشتر باتری گوشی تان این اپلیکیشن را دانلود کنید.

dl

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar