فروش بازی Watch Dogs 2 در حال بهتر شدن است !

فروش بازی Watch Dogs 2 در حال بهتر شدن است !

جدیدترین بازی ساخته Ubisoft به نام Watch Dogs 2 نتوانست پس از عرضه انتظارات از فروش را برآورده کند. اما طی آخرین اخبار و گزارشات، فروش این بازی در حال بهتر شدن است. شاید بتوان این فروش کم را به کیفیت پائین نسخه اول بازی هم نسبت داد. بسیاری از کاربران ترجیح دادند تا از عرضه بازی مدتی بگذرد تا بنا بر امتیازات منتقدین و کاربران تصمیم بر خرید بازی بگیرند.

اما سری دوم بازی آن طور که از نمرات منتقدین و کاربران می توان دید، بسیار بهتر عمل کرده و فروش رو به رشدی را تجربه می کند. اما ضربه ای که تبلیغات دروغین یوبیسافت در نسخه اول بازی به این شرکت و بازی وارد کرد، هنوز هم در میزان فروش سری دوم بازی نمود دارد. نسخه اول بازی همان طور که حتما می دانید، پس از هایپ شدن توسط یوبیسافت، اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند و به سرعت از ذهن طرفداران پاک شد.

صبق آخرین آماری که از جمعه سیاه منتشر شده، بازی Watch Dogs 2 فروش بهتری را در انگلستان تجربه می کند. البته تخفیفات بسیار بالا یکی از دلایل مهمی است که فروش این بازی بهتر شده و نمی توان زیاد روی آن حساب کرد. یوبیسافت اثبات کرده که به طرز استادانه ای فرنچایزهای محبوب را نابود می کند. یکی از بزرگترین آن ها، فرنچایز فوق العاده محبوب Assassin’s Creed می باشد که نسخه های اخیر آن، مانند Watch Dogs 2 فروش خوبی نداشته اند. این مشکل تا جایی ادامه پیدا کرد که یوبیسافت تصمیم گرفت تا امسال نسخه جدیدی از Assassin’s Creed را عرضه نکند تا بتواند در سال ۲۰۱۷ یک بازی با کیفیت را روانه بازار کند. Watch Dogs 2 پس از جمعه سیاه به فروش نسخه های اخیر Assassin’s Creed رسیده که اصلا برای این شرکت کافی نیست.

نظر خود را بنویسید

avatar