مشکلات گوشی های پیکسل ادامه دارد؛ گزارشات جدیدی از هنگ کردن پیکسل ها

مشکلات گوشی های پیکسل ادامه دارد؛ گزارشات جدیدی از هنگ کردن پیکسل ها

اگر با دیجی شو همراه بوده باشید، احتمالا در جریان مشکلات اسپیکر گوشی های پیکسل اکس ال و بعضا گوشی پیکسل هستید. به تازگی نیز نزدیک به ۱۰ کاربر گوشی پیکسل و پیکسل اکس ال گزارش داده اند که گوشی شان به طور ناگهانی فریز می شود و هنگ می کند به طوری که گوشی قادر به انجام هیچ کاری نیست. طبق گفته کاربران این هنگ کردن چند ثانیه(در بهترین حالت) و حتی تا چندین دقیقه به طول می انجامد!

صحبت ها و بحث های زیادی در مورد این مشکل در انجمن های گفتوگو کاربران پیکسل شده است که لینک این انجمن در پایان مطلب نیز موجود است. اولین بار اوایل ماه نوامبر بود که این مشکل برای یکی از کاربران پیکسل پیش آمده بود و کاربر این گونه مشکلش را عنوان کرد:

گوشی من گاهی اوقات فریز می شود به طوری که در زمان فریز شدن هیچ کاری با گوشی نمی توانم انجام دهم. این اتفاق به طور ناگهانی می افتد و برای چند دقیقه هیچ یک از دکمه های گوشی هم کار نمی کند.

برخی از دیگر کاربران گوشی پیکسل که این مشکل را تجربه کرده بودند مشکل را از برخی از اپلیکیشن ها مانند (Live360 Family Locator) می دانستند و گفتند با پاک کردن این اپلیکیشن مشکل فریز شدن برطرف شده است. این درحالیست که دیگر کاربران حذف اپلیکیشن ها را بی تاثیر دانسته اند و اذعان داشته اند که پس از حذف اپلیکیشن ها نیز گوشی پیکسل شان فریز می شود. کاربران گفته اند که پاک کردن کَش گوشی یا بازگرداندان به حالت کارخانه ای(فکتوری ریست) نیز کمکی به این مشکل نکرده و هنوز علت دقیق این مشکل مشخص نشده است.

البته قابل ذکر است که این مشکل تنها برای تعداد بسیار معدودی از کاربران پیکسل رخ داده است و اکثر کاربران این گوشی بسیار از عملکرد پیکسل ها راضی هستند. برای بررسی ویدیویی پیکسل ها می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع:  Pixel User Community , Android Police


 

نظر خود را بنویسید

avatar