الجی جی ۵ به عنوان تعمیرپذیر ترین گوشی ۲۰۱۶ از نظر وبسایت iFixit انتخاب شد

الجی جی ۵ به عنوان تعمیرپذیر ترین گوشی ۲۰۱۶ از نظر وبسایت iFixit انتخاب شد

در هنگام خرید یک گوشی جدید قطعا موارد زیادی هستند که روی انتخاب ما تاثیر می گذارند. مشخصات گوشی اهمیت بسیار بالایی در انتخاب گوشی دارند، به همان اندازه شاید سیستم عامل یا ظاهر گوشی هم برایمان مهم باشد. اما یکی از مهمترین موارد تعمیرپذیر بودن گوشی مورد نظر است. این عامل باعث می شود حداقل زمانی که گوشی تان خراب شد آن را دور نیندازید و یا با قیمت کمی مجبور نباشید آن را به مغازه دار بفروشید. این مورد برای کسانی که برنامه دارند تا حداقل چند سال گوشی شان را تغییر ندهند گزینه مهمی به حساب می آید.

وبسایت iFixit که ید طولایی در کالبد شکافی و بررسی گوشی های هوشمند دارد به تازگی لیستی از تعمیرپذیر ترین و تعمیر ناپذیز ترین گوشی های هوشمند اسل ۲۰۱۶ را منتشر کرده است که گوشی ماژولار الجی جی ۵ در رتبه اول این ایست قرار گرفته است.

در این بررسی گوشی الجی جی ۵ توانست با نمره عالی ۸ از ۱۰ در تعمیرپذیری رتبه اول و گوشی پیکسل گوگل و آیفون ۷ اپل در رتبه های بعدی با نمره ۷ از ۱۰ قرار گرفتند. در مورد تعمیرناپذیر ترین گوشی ها هم گوشی های آنر هواوی و گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ با نمره ۳ از ۱۰ بدترین رتبه ها را کسب نموده اند.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar