آیا گلکسی اس ۸ سامسونگ با رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد؟

آیا گلکسی اس ۸ سامسونگ با رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد؟

ار اساس خیری جدید از یکی از خبرچین های معروف وبسایت weibo که سابقه خوبی در پخش کردن اخبار درست در مورد گوشی های سامسونگ دارد، گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. قبلا نیز در شایعات شنیده شده بود که سامسونگ به رم ۶ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود، اما حالا شایعه ای جدید که منبع آن خبرچینی خوش سابقه است به رم ۸ گیگابایتی برای پرچمدار بعدی سامسونگ اشاره دارد.

اینکه گلکسی اس ۸ را با ۸ گیگابایت رم ببینیم،خیلی دور از انتظار نیست. با اتفاقات و بد شانسی های اخیر سامسونگ در مورد گوشی گلکسی نوت ۷، سامسونگ تمام انرژی اش را برای پرچمدار گلکسی اس ۸ گذاشته تا شاید به معرفی این گوشی اتفاقات بد نوت ۷ را از یاد کاربران ببرد.

با اینکه هنوز چند ماهی تا رونمایی و معرفی گلکسی اس ۸ زمان باقی مانده است اما این روز ها شایعات زیادی را در مورد این گوشی می شنویم. در روزهای گذشته نیز خبری را در دیجی شو منتشر کردیم که منبع خبر ادعا داشت یک نسخه ۶ اینچی از گلکسی اس ۸ با نام گلکسی اس ۸ پلاس نیز در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. همچنین گفته شد، نسخه پلاس گلکسی اس ۸ ممکن است مجهز به دوربین دوگانه نیز باشد و مدل ساده گلکسی اس ۷ با دوربین معمولی عرضه شود.

اگر بخواهیم جمع بندی از شایعات اخیر گلکسی اس ۸ داشته باشیم، احتمالا این گوشی را با صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و اندروید ۷ نوقا خواهیم دید. مانند دیگر شایعات، پیشنهاد می کنیم اینگونه اخبار را با عینک تردید نگاه کنید و تا رونمایی رسمی از گلکسی اس ۸ منتظر بمانید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar