شایعه: گلکسی اس ۸ سه ماه دیگر توسط سامسونگ عرضه خواهد شد

شایعه: گلکسی اس ۸ سه ماه دیگر توسط سامسونگ عرضه خواهد شد

با توجه به گزارشات منتشر شده، جدیدترین محصول شرکت سامسونگ، گلکسی اس ۸ ، قرار است به زودی عرضه شود. این خبر یا بهتر است بگوییم شایعه در یکی از وبسایت ها منتشر شده بود. اما به تازگی یک منبع دیگر هم به این شایعه دامن زده. می تواند گفت زمانی که یک خبر یا شایعه از دو منبع مختلف نشر پیدا کند، احتمال وقوعش بیشتر می شود. بنابراین امکان عرضه گلکسی اس ۸ در ماه آوریل، یعنی ۳ ماه دیگر وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید!

کمتر از دو هفته پیش منبع اول اعلام کرده بود که عرضه این محصول تازه برای عرضه در روز ۱۸ آوریل برنامه ریزی شده است. اما نکته جالب اینجاست که منبع دوم که به تازگی اقدام به انتشار این شایعه کرده، درون کشور کره قرار دارد که هرچه بیشتر احتمال عرضه گلکسی اس ۸ در تاریخ ذکر شده را بالا می برد. تنها تفاوتی که میان این دو منبع وجود داشته اختلاف یک روزه عرضه بوده که آنقدرها هم مهم نیست. خبری که به تازگی منتشر شده بازه ای ۶ روزه از ۱۷ آوریل تا ۲۳ آوریل را برای عرضه این گوشی مشخص کرده.

معمولا یک فاصله ۲ هفته ای بین معرفی و عرضه محصولات سامسونگ وجود دارد اما با توجه به اینکه عرضه گلکسی اس ۸ با تاخیر مواجه شده، احتمالا فاصله ای ۷ هفته ای را بین تاریخ معرفی و روز عرضه را شاهد خواهیم بود. شرکت سامسونگ از این فاصله زمانی می توان به نحو شایسته ای استفاده کند تا از ارائه یک محصول بی نقص به بازار اطمینان یابد.

با توجه به گزارشات منتشر شده، تولید انبوه این گوشی از ماه مارچ آغاز خواهد شد و سامسونگ در روز موعود آماده عرضه ۶۰ میلیون گلکسی اس ۸ خواهد بود. رکورد عرضه شرکت سامسونگ هنوز هم متعلق یه گلکسی اس ۴ اس که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده. شرکت سامسونگ در آن سال بیش از ۱۰ میلیون واحد گلکسی اس ۴ به بازار عرضه کرد.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar