شمارش معکوس برای E3 2017 و معرفی پروژه اسکورپیو آغاز شد

شمارش معکوس برای E3 2017 و معرفی پروژه اسکورپیو آغاز شد

قطعا مورد انتظارترین کنسول امسال، پروژه اسکورپیوی شرکت مایکروسافت خواهد بود. کنسولی که از آن به عنوان قدرتمندترین کنسول ساخته شده تا به امروز نام برده می شود. برای مایکروسافت و اکس باکس هم قطعا سال بسیار بزرگی خواهد بود. چرا که محصولی که آن ها قصد معرفی اش را دارند، عکس العمل های ضد و نقیضی را به همراه داشته.

 رونمایی اولیه از این کنسول، در نمایشگاه E3 سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) صورت گرفت اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. اما در E3 امسال قطعا تمرکز مایکروسافت بر روی این پروژه خواهد بود. همان طور که گفتیم، امسال مهمترین E3 برای شرکت مایکروسافت خواهد بود. چرا که پس از عرضه کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان، سونی فاصله خود با مایکروسافت را بسیار بیشتر کرد. آقای مجور نلسون (Major Nelson) از مایکروسافت، شمارش معکوس را برای این دوره از این نمایشگاه آغاز کرده است.

کاملاً مشخص و طبیعی است که مایکروسافت توجه ویژه‌ ای به پروژه اسکورپیو خواهد داشت چرا که در صورا موفقیت آن می تواند تا حدی از اشتباهات گذشته خود را جبران کرده و به رقیبش، سونی نزدیک تر شود. اما در صورت اعمال سیاست های اشتباه، این فاصله بیشتر خواهد شد. مسئله دیگری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است قیمت این کنسول خواهد بود. چرا که با توجه به قدرت سخت افزاری آن با قیمتی بیش از ۴۰۰ دلار رو به رو خواهیم بود. نمایشگاه E3 2017، امسال از روز سه‌ شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۶ (۱۳ ژوئن میلادی) آغاز و تا پایان روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷ ژوئن) ادامه خواهد داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar