تمرکز داستان The Last of us 2 بر روی شخصیت Ellie خواهد بود !

تمرکز داستان The Last of us 2 بر روی شخصیت Ellie خواهد بود !

عنوان The Last of us قطعا یکی از بازی هایی است که باید آن را تجربه کنید. خصوصا روی پلی استیشن ۴٫ این بازی با داستانی جدید و گیرا، شخصیت های دوست داشتنی و گیمپلی فوق العاده توانست به یکی از بهترین بازی های دنیای گیم در نسل هفتم و هشتم شود. بسیاری از گیمرها دوست داشتند دو شخصیت محبوب این بازی را در نسخه دوم بازی هم ببینند اما در خبری از نسخه دوم بازی نشد. بالاخره در کنفرانس سونی در سال ۲۰۱۶، تریلر نسخه دوم بازی پخش شد که منجر به خوشحالی تمام علاقمندان به این بازی شد.

اگر نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که تمرکز داستان The Last of us، بر روی شخصیت بزرگسال، Joel، بود و شما تنها در چند مرحله کنترل شخصیت الی را بر عهده می گرفتید. اما در نسخه دوم قرار است این روند تغییر کند و تمرکز داستان The Last of us 2 بر روی Ellie قرار گیرد. همان طور که قبلا هم کارگردان بازی اعلام کرده بود، نسخه اول بازی درباره عشق میان دو شخصیت بازی بود که به گیمرها هم منتقل می شد. اما نسخه دوم بازی کاملا عکس بوده و داستان بازی در مورد خشم و تاریکی درونی Ellie می باشد.

آقای نیل دراکمن که کارگردان نسخه اول بازی هم بوده، درباره داستان بازی توضیحات بیشتری داد. وی اعلام کرد که در بسته الحاقی Left Behind، داستان بازی حول دو شخصیت الی و رایلی که دو دوست بسیار صمیمی هستند روایت می شود. دو دوستی که پس از اینکه متوجه می شوند توسط زامبی ها آلوده شده اند، به دو گزینه فکر می کنند: یا اینکه جان یکدیگر را بگیرند، و یا اینکه لحظات آخر را در کنار هم باشند. آقای دراکمن می گوید شما از شخصیت الی بیشتر خواهید فهمید که شخصیت وی پیوسته در تاریکی نخواهد ماند. همچنین، نسخه دوم بازی از رازهای گذشته وی پرده خواهد برداشت. بنابراین شاید به سرنوشت رایلی هم پی ببریم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar