بهبود شبکه پلی استیشن باعث بالا رفتن درآمد سونی شده است

بهبود شبکه پلی استیشن باعث بالا رفتن درآمد سونی شده است

با اینکه شکبه پلی استیشن یا PlayStation Network بسیار محبوب است، اما در سال های اخیر حملات بیشماری به سرورهای آن شده. به طوری که در مواقعی تا روز های هم از دسترس خارج بوده. اما به گفته آقای یوشیدا، بهبود شبکه پلی استیشن از لحاظ امنیتی و دسترسی پذیری بسیار بهتر شده و همین باعث افزایش ۴۰ درصدی درآمد سونی از این راه شده. وی همچنین اعلام کرد که فروش هدست های واقعیت مجازی شرکت سونی در وضعیت مناسبی قرار دارد و وی امیدوار است که استفاده از این هدست ها بیشتر جا بیافتد تا افراد بیشتری به استفاده از آن روی آورند.

به روز رسانی جدید پلی استیشن ۴ که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، قرار است پشتیبانی هز فیلم های سه بعدی را به هدست های VR بیاورد. بنابراین شما اگر یک تلویزیون با قابلیت ۳-بعدی را ندارید، می توانید از هدست VR شرکت سونی استفاده کنید. وی در ادامه درباره فعالیت های شرکت سونی در زمینه بازی سازی برای موبایل صحبت کرد و اعلام داشت که این شرکت در سال جاری IPهای جدیدی برای موبایل خواهد داشت.

سونی در صنعت گیم در وضعیت بسیار قدرتمندی قرار دارد. کنسول پلی استیشن ۴ از زمان عرضه تا کنون بیش از ۵۰ میلیون واحد فروش داشته. هدست واقعیت مجازی این شرکت هم با توجه به قیمت فوق العاده ای که دارد(ارزان ترین در بازار)، توانسته فروش قابل توجهی داشته باشد. باید دید عرضه کنسول اسکورپیه که مایکروسافت هنوز آن را معرفی نکرده، چه تاثیری روی رقابت دو کنسول خواهد داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar