بخش Ultimate Team به طور سالانه ۸۰۰ میلیون دلار برای EA درآمد دارد

بخش Ultimate Team به طور سالانه ۸۰۰ میلیون دلار برای EA درآمد دارد

یکی از بخش هایی که چند سالی است تمام بازی های کامپیوتری روی آن تمرکز کرده اند، بخش آنلاین است. به طور مثال بازی GTA V و بخش آنلاین آن اصلی ترین دلیلی است که هنوز نسخه جدیدی از GTA منتشر نشده. چرا که درآمد بخش آنلاین نسخه V آنقدر بالا است که شرکت راکستار فعلا نیازی برای انتشار یک نسخه جدید نمی بیند. بخش Ultimate Team برای اولین بار در بازی FIFA ظاهر شد. این بخش آنقدر محبوب شد که EA تصمیم گرفت تا از آن در بازی های دیگر خود مانند Madden و UFC هم استفاده کند. به تازگی آماری از میزان درآمدزایی این بخش منتشر شده که بسیار جالب است. بخش Ultimate Team به طور سالیانه ۸۰۰ میلیون دلار برای شرکت EA درآمد دارد.

این در حالی است که این میزان درآمد نسبت با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و به عدد ۸۰۰ میلیون رسیده. البته نمی توان گفت که همه جزو طرفداران این بخش هستند. بسیاری از کسانی که FIFA بازی می کنند، Ultimate Team را دلیل اصلی عدم تغییر در بخش های دیگر مانند Career Mode می دانند.

با توجه به اینکه این بخش درآمد بسیار خوبی برای این شرکت داشته، جای تعجب نیست اگر در آینده شاهد این باشیم که EA این بخش را برای دیگر بازی هایش هم تعبیه کند. با توجه به گزارشات، شرکت EA قصد دارد تا بخش Ultimate Team را به بازی های غیر ورزشی مانند Battlefield و Battlefront نیز اضافه کند. Star Wars نیز عنوان دیگری از EA است که احتمالا این بخش را در آنیده دریافت خواهد کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar