پنتت اپل واچ جدید خبر از دکمه دوربین می دهد…

پنتت اپل واچ جدید خبر از دکمه دوربین می دهد…

اپل چه زمانی قصد معرفی نسل بعدی ساعت هوشمندش را دارد؟ چند ماهی است که خبرها و شایعات اپل واچ در حال بحث است. در WWDC چند روز پیش خبری از معرفی اپل واچ نبود اما WatchOs 3 معرفی شد. در کنفرانس های پیشین اپل هم بندهای جدیدی برای اپل واچ عرضه شد. اما همه منتظر اپل واچ ۲ هستند و خبرها و شایعات زیادی پیرامونش شنیده ایم.

یکی از شایعاتی که در مورد اپل واچ ۲ بسیار قوت گرفت دوربین بود. واقعا که جای دوربین برای ساعت های هوشمند خالیست، شاید اپل اولین کمپانی باشد که این جای خالی را پر می کند و اپل واچی با امکان عکس برداری و فیلمبرداری به بازار عرضه کند. البته بیشترین پتانسیل دوربین ساعت های هوشمند برای تماس های تصویری و اسکن بارکد ها در فروشگاها می تواند باشد. چندی پیش اپل پنتتی را ثبت کرد که ندای دکمه ای فیزیکی جدید را می دهد. شاید اپل در فکر این است که چطور می توان در ساعات هوشمندش از دوربین استفاده کرد، با دکمه ای فیزیکی؟؟؟

در تصویر ثبت شده از پنتت اپل که در زیر مشاهده می کنید علاوه بر دکمه های قبلی که در اپل واچ کنونی وجود دارد در سمت چپ اپل واچ دو دکمه جدید تعبیه شده، که ما را به یاد دکمه های ولوم می اندازد!!! در این پنتت خبری از دوربین نیست اما چه چیزی در اپل واچ بعدی با این دکمه ها ما را شگفت زده می کند. درست است که در این پنتت دوربین ثبت نشده اما نا امید نشوید، کمپانی هایی مانند اپل طراحی های زیادی دارند که این پنتت برای اپل فقط یکی از آنهاست…

 

Apple-Watch-patents-hint-at-new-hardware-buttons-camera-incoming

 

برای قطعی شدن اخبار اپل واچ ۲ باید کمی صبور باشیم. احتمالا در کنفرانس اپل که آیفون ۷ معرفی می شود شاهد رونمایی از اپل واچ جدید هم باشیم. این کنفرانس اواخر شهریور برگذار می شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar