گزارش ویدیویی دیجی شو از نمایشگاه الکامپ ۹۵

گزارش ویدیویی دیجی شو از نمایشگاه الکامپ ۹۵

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ هم به پایان رسید. الکامپ ۹۵ که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگذار شد با وجود سرمای هوا با استقبال خوبی روبرو شد. بزرگترین تفاوت نمایشگاه امسال وجود سالنی مختص استارت آپ ها بود که سالنی متفاوت از دیگر سالن ها بود. بچه های دیجی شو در هر ۴ روز به نمایشگاه الکامپ رفتند و ویدیویی از خلاصه این نمایشگاه را برای شما تهیه کرده اند.

در این نمایشگاه دو سالن ۸ و ۹ مختص دانشگاه ها و دستاورد های آنها بود، سالن های میلاد و خلیج فارس به شرکت های بزرگ اختصاص پیدا کرده بود، دولت الکترونیک نیز یک سالن را به طور کامل پوشش داده بود و جالب ترین سالن هم سالن دور افتاده ای به نام الکامپ استارز بود که برای استارت آپ ها بود. بر خلاف دیگر سالن ها که غرفه هایی بزرگ با طراحی های هزینه بر داشتند، غرفه های استارت آپ ها یک فضای یک متری بود که گروه های دو سه نفری با یک لپ تاپ و بروشور سرویس هایشان را معرفی می کردند.

اما از استارت آپ ها که بگذریم، امسال هم مانند سال های پیش صف های طولانی سیم کارت های رایگان باز هم شلوغ بود و سرمای هوا نتوانست برخی ها را از این هدیه ها بازدارد. از شما دعوت می کنم از ویدیو کوتاه زیر که حال و هوای چند روزه نمایشگاه را نشان می دهد تماشا کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar