تاریخ عرضه PES 2017 مشخص شد

تاریخ عرضه PES 2017 مشخص شد

استودیوی سازنده PES، کونامی، تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد. این بازی قرار است دو هفته زودتر از رقیبش یعنی FIFA17 منتشر شود. همچنین نسخه های کنسول های نسل هفتمی و رایانه های شخصی، ۲۰$ ارزانتر خواهند بود.

پس با این حساب، PES 2017 در تاریخ ۲۳ شهریور در آمریکا و ۲۵ شهریور در انگلستان منتشر خواهد شد. برای PS4 و Xbox One قیمت ۶۰$، و برای کنسول های نسل هفتمی یعنی Xbox 360 و PS3، و همچنین رایانه های شخصی، قیمتی معادل ۴۰$ خواهد داشت. البته هنوز دلیل ارزان تر بودن نسخه های نسل هفتمی مشخص نیست اما می توان حدس زد که دلیلش تفاوت کیفیت نسل های هفتم و هشتم است. و اینکه بعضی از ویژگی هایی که روی نسل هشتم هست، روی نسل هفتم نیست. پس این تفاوت قیمت کاملا عادلانه است. شرکت EA هم قبلا از این سیاست استفاده کرده و بازی NHL16 را برای PS3 و Xbox360، ارزان تر عرضه کرد.

کونامی همچنین اعلام کرد کسانی که بازی را پیش خرید کنند پاداش هایی برای بخش myclub دریافت خواهند کرد. همچون نسخه‌های پیشین بازی PES، نسخه ۲۰۱۷ آن از موتور فاکس استفاده می‌نماید که همچنین برای بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar