گسترش فضای اپلیکیشن Google Spaces با خرید سرویس Kifi

گسترش فضای اپلیکیشن Google Spaces با خرید سرویس Kifi

هر بار که کمپانی گوگل محصول جدیدی را معرفی می کند، اولین سوالی که برای ما مطرح می شود این است که چه کسی و تا چه حد روی آن سرمایه گذاری کرده اند؟ چرا که این شرکت سابقه ای بلندی در پایان دادن و از بردن اپلیکیشن های محبوب (همچون Google Wave و Google Reader) دارد. بنابراین وقتی «Google Spaces» برای اولین بار عرضه شد، ما این نگرانی را داشتیم، اما به نظر می رسد این اپلیکیشن با توجه به امکاناتی که قرار است برای آن در نظر گرفته شود یکی از مطمئن ترین اپلیکیشن های موجود است.

سرویس Kifi به تازگی به مالکیت گوگل در آمده است؛ از این سرویس به عنوان «بهترین، انعطاف پذیرترین و نوآر ترین ابزار جهت به اشتراک گذاری دانسته ها بین شما و اعضای تیم تان» یاد می شود. در اصل این یعنی در اختیار داشتن مجموعه ای از قابلیت های مفید از جمله ایجاد کتابخانه ای از صفحات وب ذخیره شده، چت گروهی، هایلایت  سازی و حاشیه نویسی صفحات، اشتراک گذاری آسان، همکاری و یافتن اطلاعات مرتبط با پروژه و یا هر آچه که شما در حال کار کردن روی آن هستید.

متأسفانه خبر بد برای کاربران اپلیکیشن Kifi این است که این سرویس تا چند هفته دیگر به فعالیت خود پایان خواهد داد و خبر خوب این است که تیم توسعه دهنده این اپ قابلیت های Kifi را به اپلیکیشن Google Spaces نقل مکان خواهند کرد. همچنین طبق گزارش گوگل،هدف از این کار این است که آنها قصد دارند، تمرکز خود را بر روی بهبود عملکرد اشتراک گذاری گروهی فایل ها، گفتگو و یافتن مطالب مرتبط در Google Spaces با اطمینان بیشتر در اختیار کاریران قرار دهند.

منبع: Phonearena

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar