آیا حاضرید جک هدفون را فدای باتری بهتر و قوی تر کنید؟

آیا حاضرید جک هدفون را فدای باتری بهتر و قوی تر کنید؟

چند ماهی است که در دنیای مجازی شایعاتی در باره مدل جدید آیفون، یعنی iPhone 7 شنیده می شود. هر از چند گاهی یک عکس یا فیلم از طرح این گوشی منتشر می شود. شاید مهمترین این شایعات، حذف جک هدفون برای باریکتر کردن آیفون باشد. اما امروز، شایعه اصلی اندازه باتری آیفون جدید است.

Steve Hemmerstoffer یا OnLeaks، که معمولا از این دست شایعات را منتشر می کند، در صفحه توئیترش نوشته که منبعی به وی گفته که باتری آیفون ۷ قرار است بهتر و قوی تر شود. به گفته این منبع، قرار است ظرفیت باتری آیفون ۷ از ۱۷۱۵ به ۱۹۶۰ mAh افزایش یابد. این یعنی ۱۴% افزایش در کارایی باتری آیفون. با این ۱۴% شما می توانید به مدت ۹۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۶S ویدئو ببینید و به طور کل، به جای ۱۱ ساعت، ۱۲ ساعت و نیم از آیفون خود کار بکشید.

این تغییر تاثیر بسزایی در کارایی آیفون ۷ خواهد داشت. اگر یادتان باشد اپل مجبور شد تا باتری آیفون ۶S را کوچکتر از آیفون ۶ کند. دلیل این کار هم این بود اپل می خواست “Tapic Engine” را درون آیفون قرار دهد. این Engine مربوط به ۳D Touch بود. اما به دلیل وجود سخت افزار بهینه تر نسبت به آیفون ۶، اپل توانست همان میزان شارژدهی را از آیفون ۶s بگیرد.

بسیاری عقیده دارند که حذف جک هدفون به این دلیل بوده که یک اسپیکر اضافه به آیفون اضافه شود. اما این اولین باری است که شنیده می شود که حذف جک هدفون برای ایجاد فضای بیشتر برای باتری بزرگتر است. این شایعه می تواند درست باشد. چون آیفون قرار است باریک تر شود نه ضخیم تر. بنابراین برای ایجاد فضا برای باتری بزرگتر باید جک هدفون را فدا کرد.

نظر شما چیست؟ آیا حاضرید برای ۹۰ دقیقه استفاده بیشتر از آیفون، دیگر آن جک هدفون دوست داشتنی را روی آیفون نبینید؟


 

نظر خود را بنویسید

avatar