تنفر نسبت به Call Of Duty:Infinite Warfare در حال افزایش است!

تنفر نسبت به Call Of Duty:Infinite Warfare در حال افزایش است!

چه کسی است که بازی های COD و BF را تجربه نکرده باشد؟ تقریبا همه ما این دو بازی را تجربه کرده ایم. سری بازی های BF همیشه به خاطر بخش چندنفره اش مورد تحسین گیمرها قرار داشته و سری بازی های COD به خاطر بخش تکنفره. اما چند وقتی است که سازندگان COD تصمیم گرفته اند تا داستان بازی را به آینده ببرند. تصمیمی که اصلا به مذاق گیمرها خوش نیامد. در آن سمت اما، سازندگان BF تصمیم گرفتند تا سری جدید این بازی را به گذشته و جنگ جهانی اول ببرند. تصمیمی که موجب سورپرایز گیمرها شد.

این دو بازی همیشه مانند دو رقیب بوده اند. دو رقیبی که هرکدام طرفداران مختص به خود را دارند. در سال های اخیر، طرفداران BF بیشتر به خود می بالند چون BF نسبت به COD موفق تر بوده. طرفداران COD اما، زیاد از اینکه داستان چند بازی اخیر در آینده اتفاق می افتد، راضی نیستند. شاید دلیل آن هم این است که سری COD دیگر قابل پیش بینی شده!

از پاتریک باک طی مصاحبه ای که با MetroUK داشته درباره این حس تنفر از COD، و دلیل شدت گرفتن رقابت و دشمنی این دو بازی باهم پرسیده شد که وی پاسخ داد:

“من نمی‌دانم! این دنیای مجازی است. من قبول دارم و فکر می‌کنم بازخوردها متفاوت هستند. اگر شما یک فکر کاملا متفاوت نسبت به چیزی داشته باشید، مانند اینکه یک بازی چگونه راه خود را آغاز کرده و به علت اینکه بازخوردهای متفاوت را دنبال کردید، به نوعی مطمئن شده‌اید که نسخه بعدی آن چگونه است و من فکر می‌کنم چنین چیزی مردم را عصبی می‌کند. آن‌ها می‌خواهند سرگرم و سوپرایز شوند بنابراین طبیعی است که ناراحت شده باشند.”

بهترین کاری که می توان انجام داد، این است که تا انتشار دو بازی صبر کنیم تا بهتر بتوانیم راجع به آنها نظر دهیم. شاید COD برای گیمرها سورپرایزی داشته باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar