شایعه: Inside به PS4 می آید!

شایعه: Inside به PS4 می آید!

استودیوی مستقل پلی دد یک شاهکار دیگر خلق کرده! بازی Inside از زمان عرضه تا به الان نقدهای بسیار خوبی از منتقدین گرفته. این بازی فعلا فقط روی دو پلتفرم Xbox و PC در دسترس است و واقعا حیف است اگر دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ نتوانند این شاهکار را تجربه کنند. لازم به ذکر است که این استودیو بازی Limbo را هم ساخته بود که آن بازی هم با نقدهای فوق العاده ای همراه شد.

اما اخیرا شایعاتی راجع به عرضه بازی برای PS4 هم وجود دارد که زیاد هم دور از واقعیت نیست. سایت Exophase که بارها در آن تروفی بازی‌های پلی‌استیشن، قبل از معرفی رسمی آنها به چشم خورده است، اینبار بازی Inside را لیست کرده که ظاهرا به پلی‌استیشن ۴ می‌آید. استودیوی دانمارکی پلی‌دد هنوز نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی خود را معرفی نکرده است اما در گذشته اعضای آن گفته بودند که قصد دارند محصولشان را به حداکثر گیمرهای ممکن ارائه کنند:

هدف ما مسلما این است که Inside را به هر تعداد بازیباز ممکن که بشود برسانیم اما در حال حاضر نمی‌توانیم پیرامون ظرفیت پلتفرم‌های ممکن صحبت کنیم.

پس همانطور که گفتیم، عرضه این بازی برای PS4 اصلا دور از انتظار نیست و اگر منتشر شود، گیمرها می توانند از تجربه این بازی لذت ببرند! نمره های این شاهکار را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

VideoGamer: 100
XBLA Fans: 100
Time: 100
Gamblog.fr: 100
US Gamer: 100
Giant Bomb: 100
IGN: 100
Game Informer: 98
۳DJeugos: 95
Polygan: 95
Destructoid: 95
EGM: 95
IGN Italia: 92
۹۰ :(Post Arcade (National Post
IBTimes UK: 90
SpazioGames: 90
DarkStation: 90
M3: 90
GamesRadar+: 90
Hardcore Gamer: 90
XGN: 90
Game Revolution: 90
GamePro Germany: 86
GameCritics: 85
Multiplayer.it: 85
IGN Denmark: 85
God is a Geek: 85
Power Unlimited: 80
Metro GameCentral: 80
Stevivor: 80
Eurogame Italy: 80
GameSpot: 80
IGN درباره بازی گفته:
Inside به‌طور واضحی به‌همان گونه که Limbo ساخته و موفق شد، به‌ توسعه رسیده است. در حقیقت این بازی علاوه‌بر تکرار موفقیت Limbo، پاها را فراتر گذاشته است و به‌نظر ما، این بازی تا حدی بهتر از Limbo است. پیچ‌ و‌ تاب‌های این بازی ممکن است شما را وادار به‌گفتن جمله‌ی «زبانم بند آمده» کند؛ اما در عین حال، این عنوان بحث‌های میان شما و دوستانتان پیرامون داستان بازی و پیام آن بسیار داغ و شنیدنی خواهد کرد.
Gamespot گفته:
Inside عنوانی با کیفیت بسیار بالاست که شما را به‌ سفری شگفت‌آور خواهد برد؛ سفری که در آن زبانی بصری که توسط پلی‌دد طراحی شده است، داستان آن را بسیار خاص جلوه می‌دهد. Inside مدرکی بی‌حد و حصر از این است که بازی‌های متفاوت قادر هستند با ایده‌ای ساده، فارغ از هرگونه کات‌سین خاص و یا تکنیک‌های گوناگون، به‌صورت فوق‌العاده‌ای ساخته شوند.

نظر خود را بنویسید

avatar