اطلاعاتی راجع به Xbox One S!

اطلاعاتی راجع به Xbox One S!

پس از معرفی کنسول های جدید توسط مایکروسافت، منتقدین نگران فروش کم کنسول های جدید بودند. دلیل آن هم این بود که گیمرها انتظار نداشتند تا به این زودی ها کنسول جدیدی معرفی شود. اما ظاهرا فروش اولیه Xbox one s بسیار عالی بوده به طوری که موجودی آن در بریتانیا به اتمام رسیده است. آرون گرینبرگ هم این امر را در توئیترش تایید می کند. همچنین وبسایت Game UK و Amazon UK نیز اعلام کرده اند که موجودی آن ها به اتمام رسیده.

همان طور که قبلا هم گفته بودیم، در هفته های اولیه فقط گران ترین نسخه از Xbox موجود است که ۲ ترابایت حافظه دارد. دو مدل ارزان تر، یعنی مدل ۱ تابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی، تا هفته های بعد هم عرضه نخواهند شد. جالب خواهد بود ببینیم عرضه ۲ کنسول ارزان تر چه تاثیری روی فروش کنسول خواهد داشت. کنسول جدید، به قول مایکروسافت، کوچکترین کنسولی است که آن ها تا به حال ساخته اند. و ظاهرا ادعای آنها کاملا هم درست بوده. طبق مقایسه یکی از وبسایت ها هم این ادعا ثابت شده که کنسول Xbox One S از PS4 هم کوچکتر است. البته بسیاری از گیمرها نگران این موضوع اند که کوچکی این کنسول باعث داغ شدن بیش از حد آن شود. اما بعید می رسد مایکروسافت گرم شدن کنسول را در نظر نگرفته باشد.

xbox one s vs ps4

رقیب مایکروسافت، سونی هم قرار است کنسول جدیدش به نام Neo را به بازار عرضه کند. باید دید که آن کنسول چه مشخصات و شکل ظاهری خواهد داشت. با توجه به اینکه سونی در این نسل از مایکروسافت فاصله بسیاری گرفته، فشار کمتری روی خود حس می کند اما عرضه دو کنسول توسط مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت قصد تسلیم شدن ندارد و می خواهد به این رقابت ادامه دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar