تعداد بازیکنان بازی Overwatch، از مرز ۱۵ میلیون هم عبور کرد!

تعداد بازیکنان بازی Overwatch، از مرز ۱۵ میلیون هم عبور کرد!

شرکت اکتیویژن بلیزارد دومین گزارش مالی مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ و تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر ماه) را منتشر کرد. این شرکت دوره سه ماهه خوبی را پشت سر گذاشته است که آن را تا حدی مدیون بازی Overwatch است!

نمودار درآمد این شرکت، درآمد ۱٫۵۷ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۵ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است (در سال گذشته این رقم ۱٫۰۴ میلیارد دلار بوده است.). درآمد این شرکت از تجارت محتویات دیجیتالی در حدود ۱٫۱۴ میلیارد دلار گزارش شده است. از لحاظ تعداد بازیکن هم، این شرکت وضعیت خوبی دارد. اکتیویژن بلیزارد ماهانه حدود ۴۹۱ میلیون بازیکن فعال دارد. ۴۰۱ میلیون از این ۴۹۱ میلیون، کسانی هستند که به بازی Candy Crush مشغول هستند که متعلق به استودیوی King می باشد.

۳۳ میلیون از این تعداد هم مربوط به کاربران بازی های شرکت اکتیویژن بلیزارد مربوط می شوند که همان طور که گفتیم، ۱۵ میلیون از آنها متعلق به بازی Overwatch است. این بازی رکوردهایی را هم شکسته. از جمله رکورد سریع ترین فروش، که سابقا متعلق به بازی Diablo 3 بود. همچنین در کشور کره، جایگاه اول را در روم ها کسب کرده است. گفته می شود که گیمرهای کره ای حدود ۳۰% از زمان خود را به این بازی اختصاص می دهند. شرکت اکتیویژن بلیزارد هم اعلام کرده که کاربران این بازی، حدود ۵۰۰ ساعت وقت صرف انجام این بازی کرده اند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar