تاکنون کمتر از یک درصد از بازی را به شما نشان داده ایم!

تاکنون کمتر از یک درصد از بازی را به شما نشان داده ایم!

همانطور که در E3 اسال شاهد بودیم، نسخه جدید God of War بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. این نسخه جدید از بازی با تغییرات زیادی از نظر ساختار، گیم‌پلی و محیط روبه‌رو شده و این درست چیزی بوده که سری God of War به آن نیاز داشته است. به‌طور طبیعی، چنین تغییرات چشمگیری باعث شده که سوالاتی در ذهن طرفداران به وجود آید و کوری بارلوگ، کارگردان بازی، در صفحه توئیتر خود به برخی از آن‌ها پاسخ داد. او تایید کرد که در این نسخه از بازی هم، آن صندوق های رنگی وجود دارند. همان صندوق های رنگی که در سری های پیشین این بازی وجود داشتند و باز کردن هرکدام از آنها، کار خاصی انجام می داد. مثلا صندوق سبز رنگ سلامتی کریتوس را افزایش می داد و …

همه ما دوست داریم یک بازی فوق العاده تمام نشود و ساعت ها آن را بازی کنیم. بارلوگ هم تایید کرد که بازی God Of War یک بازی طولانی و بلندپروازانه است. اما بسیاری از طرفداران انتظار گیم پلی ۱۰۰ ساعته دارند. اما بارلوگ در توئیتر خود نوشت که چنین انتظاری از واقعیت به دور است.

من چنین چیزی را گفتم؟ احتمالا خیر. می‌خواهم تجربه بزرگ و عالی‌ای را خلق کنم اما انتظار ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی را ندارم. متاسفم.

 

بارلوگ تایید کرد که این سری از بازی، از New Game Plus هم پشتیبانی خواهد کرد. یعنی شما می توانید بخش داستانی بازی را با یافته های خود دوباره تکرار کنید. وی همچنین از بازی هایی گفت که از آنها در ساخت سری جدید God Of War الهام گرفته است. بازی هایی مثل: The Last of Us ،Resident Evil 4 ،The Road، Neverending Story ،Road To Perdition و Tree Of Life. اما ظاهرا همه طرفداران زیاد از این بازی خوششان نیامده و بارلوگ در جواب به یکی از این طرفداران ناراضی گفته:

امیدوارم شما در کنار ما باشید. ما کمتر از ۱ درصد از بازی را نشان داده‌ایم. این نسخه از God of War متفاوت است. من فکر می‌کنم عالی خواهد بود.

 

God Of War هنوز نام مشخصی ندارد و در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای PlayStation4 منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar