msi، با سبقت از رقبا، یکه تاز لپ تاپ های گیمینگ شد!

msi، با سبقت از رقبا، یکه تاز لپ تاپ های گیمینگ شد!

پلتفرم PC یا Laptop، هنوز میان گیمرها طرفداران بسیار زیادی دارد. هنوز هم بعد از عرضه کنسول های مختلف، این PC است که قوی ترین پلتفرم برای بازی است. طی یک نظرسنجی و بنابر گفته‌ وبسایت Digitimes، شرکت MSI با کسب ۱۹% از سهم بازار، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ شناخته شد. بنابر گفته‌ی فعالان بازار، با توجه به افزایش عرضه محصولات گیمینگ از سوی MSI و افزایش تقاضا برای محصولات واقعیت مجازی، انتظار می‌رود سود هر سهم MSI در سال ۲۰۱۶ با ۲۰% افزایش روبرو شود.

msi-vendor02

در ده سال گذشته، شرکت msi، کمک بسیار بزرگی به دنیای لپ تاپ های گیم کرده. آنها بسیاری از رویدادهای گیمینگ را میزبانی کرده و از لحاظ سخت افزاری نیز، بسته های کاملی را در قالب لپ تاپ های گیمینگ یه گیمرها ارائه می دهند. لازم به ذکر است که لپ تاپ های نیمه گیمینگ در این نظرسنجی حضور ندارند. لپ تاپ های نیمه گیمینگ لپ تاپ هایی هستند که از کارت گرافیک GTX950M استفاده می کنند اما هیچ قابلیت گیمینگ خاصی ندارند. Eric Kuo از مدیران MSI هم اشاره کرده است که:

MSI سال‌های زیادی است که در زمینه صنعت گیمینگ فعال بوده است و توانسته با عرضه محصولات فراوان گیمینگ، رقبای خود را از پیش روی بردارد. این کمپانی با تلاش مستمر برای به‌روز نگه‌داشتن لپ‌تاپ‌‌های گیمینگ خود توانسته است نیازهای گیمرها را برطرف کند. از سویی دیگر سال ۲۰۱۶ سال فناوری واقعیت مجازی (VR) بوده است و MSI نیز با آماده کردن لپ‌تاپ‌های VR Ready خود توانسته است پاسخگوی نیازهای موجود در زمینه واقعیت مجازی باشد.

 

این شرکت از قدیم بر روی VR کار می کرده و جزو تنها برندهای لپ تاپ است که توسط HTC برای استفاده از هدست های VR تایید شده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar