به گفته بلومبرگ آیفون ۷ در ۱۷ شهریور رونمایی می شود!

به گفته بلومبرگ آیفون ۷ در ۱۷ شهریور رونمایی می شود!

تاکنون شایعات زیادی را پیرامون مشخصات ظاهری و سخت افزار آیفون های بعدی اپل شنیده ایم. همگی میدانیم که آیفون های جدید اپل یک ماه دیگر، در شهریور ماه رونمایی خواهند شد اما اپل تاریخ دقیقی را برای رونمایی پرچمداران جدیدش نگفته است.

شایعات و اخبار تاریخ های متفاوتی را برای رونمایی آیفون ۷ عنوان کرده اند. بلومبرگ نیز که یک منبع معتبر به حساب می آید، امروز خبری را منتشر کرد که طبق آن ۱۷ام شهریور را تاریخ رونمایی از آیفون های جدید اپل بیان کرده است.

اپل طبق سنت هر ساله خود امسال هم آیفون جدیدش را در شهریور ماه رونمایی می کند. اگر خاطرتان باشد آیفون ۶اس هم در ۱۹ شهریور ماه سال گذشته رونمایی شد، پس تاریخ گفته شده از جانب بلومبرگ خیلی هم دور از انتظار نیست.

شایعات و اخبار پیرامون آیفون ۷ حاکی از حذف درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون از این گوشی است. از دیگر تغییرات ظاهری آیفون بعدی نیز می توان به باز طراحی خطوط آنتن در پنل پشتی دستگاه و بزرگتر شدن لنز دوربین نیز اشاره کرد.

با اینکه اپل طبق رسوم گذشته اش هر دو سال گوشی های آیفونش را باز طراحی می کند، به نظر امسال نباید منتظر تغییر چشم گیری در ظاهر آیفون های جدید اپل باشیم. بسیاری از منابع نیز معتقد هستند اپل قصد دارد در آیفون سال ۲۰۱۷ خود به مناسبت ۱۰ ساله شدن آیفون تغییری بزرگ در آیفون ۲۰۱۷ انجام دهد و همه را شگفت زده کند.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar