شرکت THQ با ۱۳ بازی در دست ساخت، به دنیای گیمینگ بازمی گردد!

شرکت THQ با ۱۳ بازی در دست ساخت، به دنیای گیمینگ بازمی گردد!

شرکت THQ، شرکتی بود بسیار دوست داشتنی، با عناوینی خاطره انگیز. اما این شرکت ورشکسته شد و به خاطره ها پیوست. اخیرا شرکت نوردیک گیمز اعلام کرده که نام تجاری خود را به THQ Nordic تغییر می دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت نوردیک گیمز اعلام کرده که نام تجاری خود را به THQ NORDIC تغییر خواهد داد. این شرکت که استودیوی ورشکسته THQ را خریداری کرد، اعلام کرده که دوست دارد تا باعث پیشرفت و پیشروی شود، نه اینکه فقط یک سری دارایی ارزشمند را داشته باشد. این شرکت حقوق برخی از بازی های THQ را در ماه آوریل سال ۲۰۱۵ خریداری کرد. از جمله این بازی ها می توان به Darksiders ،Red Faction و MX vs. ATV اشاره کرد. طبق توضیحات لارس وینگفرس به عنوان یکی از کارکنان اجرایی ارشد در THQ Nordic، خرید حقوق آن عناوین لحظه‌ای تعیین کننده و جدید برای شرکت بود. چرا که انتشار این بازی ها در آینده، به یک مزیت رقابتی حیاتی تبدیل خواهد شد. او در صحبت‌های خود با ونتور بیت گفته است:

شاید بتوان گفت که کلیدی‌ترین لحظه برای شرکت ما در سال ۲۰۱۳ این موضوع بود که شکل گرفت: نوردیک گیمز دیگر کیست؟ Darksiders توسط نوردیک گیمز خریداری شده است؟ بعد نوردیک گیمز اعلام می‌کند که چه برنامه‌هایی دارد.

با اینکه ما به ریشه‌های سوئیسی خود افتخار می‌کنیم و به موفقیت‌های زیادی نیز زیر برند نوردیک گیمز رسیده‌ایم، ما تصمیم گرفتیم که نام THQ را هم استفاده کنیم. این برندها تجارت ما را به صورتی معنا دار شکل خواهد داد و THQ Nordic کاری بیشتر را جز مالک بودن یک سری دارایی با ارزش انجام خواهد داد.

 

شرکت THQ NORDIC در حال حاضر، مشغول کار بر روی ۲۳ عنوان است که ۱۳تای آنها هنوز معرفی نشده اند. طبق گفته های وینگفرس، این بازی ها در آینده معرفی خواهند شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar