کمتر از ۱۴۴ ساعت! چه انتظاری از کنفرانس هفتم سپتامبر سونی داریم؟!

کمتر از ۱۴۴ ساعت! چه انتظاری از کنفرانس هفتم سپتامبر سونی داریم؟!

همان طور که می دانید بزودی قرار است کنفرانس هفتم سپتامبر سونی که پلی استیشن میتینگ نام دارد برگزار شود. انتظاراتی که از این کنفرانس داریم را در ادامه مطلب ببینید!

کمتر از یک هفته به این کنفرانس مانده و بسیاری منتظر رسیدن تاریخ ۷ سپتامبر هستند. این کنفرانس قرار است در شهر نیویورک برگزار شود و به قول اندرو هاوس، قرار است آینده پلی استیشن در آن مشخص شود. سونی همیشه در سورپرایز کردن گیمرها و منتقدین استاد بوده. امیدواریم در این کنفرانس هم شاهد این نوع سورپرایزها باشیم. یکی از آنها کنسول جدید سونی، پلی استیشن ۴ نئو است و باید ببینیم این کنسول جدید از نظر سخت افزاری چه مزیت هایی نسبت به کنسول کنونی سونی و هیولای مایکروسافت، اسکورپیو دارد؟

همان طور که در مطالب گذشته هم اشاره کردیم، سوال اصلی دارندگان کنسولهای نسل هشتمی این است که چرا به این زودی کنسول های جدید توسط سونی و مایکروسافت عرضه می شوند. در حالی که فقط ۳ سال از عرضه این کنسول ها می گذرد. شاید یکی از دلایل آن، پشتیبانی بهتر از هدست های واقعیت مجازی، رزولوشن ۴K و HDR بوده است. طبیعی است زمانی که رقیب شما اقدام به معرفی دو کنسول جدید می کند، شما هم نیاز دارید تا برای عقب نماندن از رقابت، کنسول جدیدی عرضه کنید!

انتظار داریم تا کنفرانس سونی به دو بخش تقسیم شود. بخش اول بخشی خواهد بود که سونی در آن کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم را معرفی می کند. این داستان ها از آنجایی شروع شد که عکس هایی از پلی استیشن ۴ اسلیم در فضای مجازی پراکنده شد. پس انتظار داریم تا این کنسول جدید به فاصله کمی از کنفرانس سونی، در دسترس باشد.

بخش اصلی برنامه اما، به معرفی کنسول میان نسلی سونی تعلق خواهد داشت. پلی استیشن ۴ نئو! دیگر همه ما می دانیم که پلی استیشن ۴ نئو قطعا وجود دارد و در این کنفرانس معرفی خواهد شد. اما سوال اصلی، سخت افزار رسمی این کنسول می باشد. قبلا عکس هایی از سخت افزار توسط وبسایت Giant Bomb منتشر شد اما مهم این است که سونی به طور رسمی چه مشخصاتی را معرفی خواهد کرد. همچنین اندرو هاوس خاطرنشان کرد که تمام بازی ها برای هر دو کنسول ۴ و نئو منتشر خواهند شد. اما مسلما بازی های روی نئو، با رزولوشن بالاتر و نرخ فریم بیشتری اجرا خواهند شد.

VR

هدست VR محصولی است که در تاریه ۱۳ اکتبر به بازار عرضه خواهد شد. باید ببینیم که کنسول نئو پلتفرمی خواهد بود که هدست با آن بهترین کارایی را دارد، یا اینکه باید منتظر کنسول جدید دیگری باشیم تا واقعیت مجازی را به بهترین شکل با آن تجربه کنیم! این ها سوالاتی است بسیاری را مشغول خود کرده. پس بهتر است تا تاریخ هفتم سپتامبر صبر کنیم تا سوالاتمان پاسخ داده شود.

منبع: techradar.com


نظر خود را بنویسید

avatar