دولت فدرال آمریکا، رسما تمام گلکسی نوت ها(۷) را جمع آوری خواهد کرد!

دولت فدرال آمریکا، رسما تمام گلکسی نوت ها(۷) را جمع آوری خواهد کرد!

این روزها اخبار درباره داغ شدن بیش از حد گوشی های گلکسی نوت ۷ شنیده اید. حرارت آنها آنقدر بالا می رود که باعث آتش گرفتن باتری آن می شود. پس از ۳۵ مورد گزارش شده رسمی، سامسونگ هم به قصد دارد تا عمل جمع آوری گلگسی نوت ها را تسریع کند.

جدا از این، سازمان هواپیمایی ایالات متحده آمریکا هم، شارژ گلکسی نوت ۷ در هواپیما را ممنوع کرده تا آتش سوزی در هواپیما روی ندهد. اما بسیاری معتقدند که تعویض داوطلبانه این گوشی ها کافی نیست و باید کاربران را به نحوی مجبور به تعویض گوشی هایشان کرد. در یک بیانیه که در روز جمعه منتشر شد، CPSC اعلام کرد که به طور رسمی در حال همکاری با سامسونگ جهت تعویض گوشی های نوت ۷ است. یکی از موارد مورد بحث میان CPSC و سامسونگ هم این است که آیا یک تعویض ساده تمام مشکل را حل می کند؟

سامسونگ هم در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که در حال همکاری با CPSC است و هم اکنون هیچ گلکسی نوت ۷ای توسط آنها فروخته نمی شود.

ما از دارندگان گوشی گلکسی نوت ۷ درخواست می کنیم که فورا گوشی خود را خاموش کرده و آنها را تعویض کنند.

وارد شدن CPSC به ماجرا، بر روی جمع آوری نوت ۷ها تاثیر زیادی دارد. سامسونگ می گوید، گلکسی نوت ۷های جدید و بهینه شده به دارندگان کنونی تسلیم خواهد شد.

زمان مشخصی در رابطه با جمع آوری گلکسی نوت ها مشخص نشده اما برای اینکه به شما ایده ای داده باشیم، CPSC هاوربوردهای مشابه که آتش می گرفتند را در ۶ ماه تماما جمع آوری کرد. داردگان این گوشی می توانند در ازای گوشی خود، یک گلکسی اس ۷، یا یک اس ۷ Edge تحویل بگیرند و مابه تفاوت آن ها توسط سامسونگ به مشتریان پرداخت خواهد شد. CPSC هم طی بیانیه ای از داردگان این گوشی درخواست کرده تا گوشی هایشان را خاموش کرده و از آن استفاده نکنند.


 

 

 

نظر خود را بنویسید

avatar