اچ تی سی با گوشی Desire 10 Pro امکانات پرچمداران را با قیمتی کم میفروشد

اچ تی سی با گوشی Desire 10 Pro امکانات پرچمداران را با قیمتی کم میفروشد

کمپانی اچ تی سی بعد از چند سال که بیشتر با گوشی های میان رده در بازار گوشی های هوشمند فعالیت می کرد، قصد دارد در سری گوشی های دیزایر روحی تازه بدمد و گوشی ای با امکاناتی در سطح پرچمدار و قیمتی مانند گوشی های میان رده معرفی کند.

گوشی Desire ۱۰ Pro نام گوشی جدید اچ تی سی است که از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ بهره می برد و به پردازنده هشت هسته ای P10 با رم ۳ یا ۴ گیگابایت مجهز می باشد. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است و از همان دوربین ۲۰ مگاپیکسلی(با فوکوس سریع لیزری) اچ تی سی One M9 در این گوشی استفاده شده. از قابلیت های دیگر Desire 10 Pro میتوان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

desire10pro-press-01-970-80

در طرف دیگر گوشی اچ تی سی Desire 10 Lifestyle به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ و پردازنده ضعیف تر اسنپدراگون ۴۰۰ با ۲ یا ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت مجهز است. دوربین اصلی در این گوشی ۱۳ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل است و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی درون آن قرار گرفته است. اما به لطف اسپیکر های BoomSound از ویژگی های صوتی خوبی برخوردار است.

هر دو گوشی مذکور بصورت پیش فرض اندورید ۶ مارشمالو بر روی خود دارند و از رابط کاربری اختصاصی “اچ تی سی سنس” بهره می برند. هر دو گوشی در رنگ های مشکی، آبی کم رنگ، سرمه ای و سفید در دسترس خواهند بود.

هنوز از زمان عرضه و قیمت این گوشی ها خبری نیست اما احتمالا ماه نوامبر(آبان ماه) شاهد عرضه Desire Pro و مهر ماه شاهد Desire Lifestyle باشیم.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar