مایکروسافت به ۴K اعتقاد کامل دارد

مایکروسافت به ۴K اعتقاد کامل دارد

همان طور که می دانید، شرکت سونی تصمیم گرفت تا در کنسول جدیدش یعنی پلی استیشن ۴ پرو، از پلیر ۴K بهره ای نبرد. کنسول جدید مایکروسافت، اسکورپیو هم هنوز به طور قطعی مشخص نیست که از یک پلیر ۴K استفاده خواهد کرد یا خیر. اما آن ها اعتقاد دارند که وجود یک پلیر ۴K این روزها بسیار اهمیت دارد.

آلبرت پنل در مصاحبه ای با EuroGamer، در این باره که آیا کنسول اسکورپیو دارای یک پلیر ۴K خواهد بود یا نه گفت:

ما هنوز چیز خاصی در مورد آن معرفی ننموده‌ایم. می‌توانید اینطور فرض کنید که وجود آن خواست ما نیز می‌باشد اما در مورد آن چیز خاصی را نمی‌توان اعلام نمود.

 

در این رابطه که آیا عدم وجود یک پلیر ۴K می تواند تاثیر منفی داشته باشد یا نه گفت:

دید شرکت مایکروسافت برروی این موضوع دید واضح و مشخصی که در محصولاتی که بفروش میرسانیم قابل رویت خواهد بود. ما باید تصمیمات مربوط به وجود و اعلام چنین چیزی را در محصولات و تبلیغات خود، از مدت‌ها پیش می‌گرفتیم، بنابراین این حس ایجاد نمیشد که تبلیغات ما واکنشی از سوی ما به عدم وجود پلیر بلوری ۴k در محصولات سونی است و جالب است که برخی افراد چنین فکری را کرده‌اند. اما این تصمیم مدت‌ها قبل از مشاهده محصول آنها اتخاذ شده بود.

 

همچنین از وی در این باره سوال شد که دو دلیل اصلی وجود پلیر ۴K در اسکورپیو چیست؟

ما به هر تغییری در فرمت رسانه‌ها اهمیت نمی‌دهیم. در حال حاضر تلویزیون‌های هوشمند و ۳بُعدی زیادی در جهان حضور دارند و آنها منجر به ایجاد یک تحول اساسی در صنعت خود و منجر به، به آتش کشیده شدن دنیا نشده‌اند. من واقعاً به ۴k و HDR اعتقاد دارم. خود من یکی از آنها را دارم. من فکر می‌کردم که از خرید آن منصرف خواهد شد اما من اکنون فکر می‌کنم که چنین چیزی معنی واقعی یک ارتقا از SD به HD است آن را زمانی درک خواهید کرد که شروع به مشاهده یک محتوا بصورت ۴k نیتیو کنید. بنابراین ما روی آن سرسخت خواهیم بود.

 

به هر حال باید صبر کنیم تا هر دو کنسول به بازار عرضه شوند تا ببینیم وجود یا عدم وجود یک پلیر ۴K، تا چه حد روی فروش و استقبال از آنها تاثیرگذار است!


 

نظر خود را بنویسید

avatar