ویندوز ۱۰ از مرز ۴۰۰ میلیون بار نصب گذشت

ویندوز ۱۰ از مرز ۴۰۰ میلیون بار نصب گذشت

مایکروسافت اعلام کرد ۴۰۰ دستگاه فعال در سرتاسر جهان  در حال استفاده از ویندوز ۱۰ هستند و  با توجه به مشکل نرخ پذیرش در تلفن همراه، این می تواند نقطه عطفی برای سیستم عامل ها باشد. دستگاه هایی که تا ۲۸ روز گذشته فعال بوده است در این آمار در نظر گرفته شده است و تعداد دستگاه هایی که ویندوز ۱۰ روی آن نصب شده است در ماه می کمی افزایش یافت.

باید توجه داشت که این آمار شامل تمام دستگاه هایی می شود که واجد شرایط استفاده از ویندوز ۱۰ می شود، این دستگاه ها عبارتند از کامپیوترهای رومیزی، تبلت ها، موبایل ها، سرفیس ها، ایکس باکس ۱ و حتی هدست های HoloLens ( که تعداد زیادی از آن موجود نمی باشد)

هدف اصلی مایکروسافت رسیدن به ۱ میلیارد کاربر ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۱۸ است، این هدف خیالی است و مایکروسافت مجبور به عقب نشینی در بیانیه اش شد. مایکروسافت پیش بینی کرده که به یک میلیارد کاربر می رسد، اما زمان معینی برای رسیدن به هدف خود تعیین نکرده است.

در میان دیگر اطلاعیه ها، مایکروسافت اعلام کرد که به زودی کاربران به برنامه Redstone2 دسترسی پیدا می کنند و آپدیت جدید مرورگر edge عرضه خواهد شد. مرورگر اختصاصی مایکروسافت از لحاظ امنیتی بهبود خواهد یافت و از انزوا خارج خواهد شد. این ویژگی ها باعث می شود که کدهای مخرب تاثیری روی آن نداشته باشند و شبکه امن بافی بماند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar