حجم نصب بازی call of duty: infinite warfare بیش از ۱۰۰ گیگابایت است

حجم نصب بازی call of duty: infinite warfare بیش از ۱۰۰ گیگابایت است

امروز خبر جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه حجم قابل نصب بازی cod: infinite warfare بیش از ۱۰۰ گیگابایت است. با این حساب شاید باید دانلود این بازی را از فکر خود بیرون کنید. در ادامه با ما همراه باشید!

دقیقا ۳۰ روز دیگر این بازی عرضه خواهد شد. بازیی که شاید طرفداران cod را از هم گسست. بسیاری هنوز هم دوست دارند سری cod را در حال و هوای جنگ های امروزی ببینند تا جنگ های آینده. به هر حال نسخه بازسازی شده cod: modern warfare هم امروز برای کاربران پلی استیشن ۴ منتشر می شود که می توانند ۳۰ روز زودتر این بازی را تجربه کنند. البته شاید خبری که بسیاری را ناراحت و عصبی کرد، خبری بود مبنی بر اینکه، برای تجربه modern warfare شما مجاب هستید تا دیسک infinite warfare را در دستگاه بگذارید.

این طور که به نظر می رسد حجم هر دو بازی با هم ۱۳۰ گیگابایت است که حجم بسیار بالایی است. البته باید حساب کنید که در واقع شما در حال دانلود دو بازی هستید و نه یک بازی. هر بازی کنسول های نسل هشتمی تقریبا ۴۰ تا ۵۰ گیگابایت حجم دارد که باز هم از ۱۳۰ گیگابایت کمتر است. احتمالا بسته های الحاقی هم جزو این دو بازی هستند بنابراین شاید ۱۳۰ گیگابایت حجم را بتوان قبول کرد. Call of Duty:Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered در چهارم نوامبر(چهاردهم آبان) برای اکس‌باکس وان ، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar