بازی جدید The Walking Dead ، برای گوشی های تلفن همراه معرفی شدند

بازی جدید The Walking Dead ، برای گوشی های تلفن همراه معرفی شدند

شرکت سازنده The Walking Dead، دیسراپتور بیم اعلام کرده که سری جدید این بازی سال آینده برای گوشی های تلفن همراه منتشر خواهد شد. داستان این سری هم مانند کتاب کمیک خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر همراه با ما باشید!

نام این بازی March To War است و در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. ضمنا این بازی کاملا رایگان است و برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه خواهد شد. این استودیو قبلا هم روی عناوین دیگری مثل Star Trek: Timelines و Game of Thrones: Ascent کار کرده است. Jon Radoff به عنوان مدیرعامل این استودیو در بیانیه ای اعلام کرد:

ما موفقیت خوبی با ارائه هر دو بازی Star Trek و Game of Thrones برروی تلفن‌های همراه داشته‌ایم و به طرفداران این فرانچایز‌ها اجازه داده‌ایم تا داستان خود را در طول گیم‌پلی این بازی‌ها بوجود آورند و با بازیکنان دیگر نیز در ارتباط باشند. ما مشتاقانه در انتظار ادامه همکاری با اسکایبوند اینترتیمنت برای خلق بازی مشابه معتبر و دارای گرافیک ۳بعدی تحسین برانگیزی برای طرفداران هستیم و این کار را با بازی The Walking Dead : March to War صورت خواهیم داد.

 

داستان بازی در شهر DC روایت شده و شما نقش سرگروه را بازی خواهید کرد. در این بازی شما باید در مقابل زامبی ها مقاومت کرده و می توانید تیمی از شخصیت های بنام این داستان مانند Rick تشکیل دهید:

در این بازی با مجموعه‌ای از تصمیمات روبرو خواهید بود. بازیکنان بایستی از کمپ خود در برابر دشمنانی نظیر سایر بازماندگان محافظت کنند. با الهام از stark در The Walking Dead و March to War، ویژگی گرافیکی غنی ۳بعدی را خواهد داشت که تاکنون در هیچ یک از بازی‌های The Walking Dead یا بازی‌های استراتژیک تلفن‌های همراه دیده نشده است.

 

ستودیوهای زیادی از روی این کمیک جذاب بازی ساخته اند. یش از این بازی شاهد ارائه بازی The Walking Dead: No Man’s Land بوده‌ایم که توسط نکست گیمز با همکاری ای‌ام‌سی در اواخر ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شده بود. ضمنا در کنسول ها هم شرکت تل تیل گیمز این بازی را ساخته که در ماه نوامبر فصل سومش منتشر خواهد شد.


نظر خود را بنویسید

avatar