استیو وزنیاک اعتقاد دارد که اپل حق داشت جک هدفون را حذف کند

استیو وزنیاک اعتقاد دارد که اپل حق داشت جک هدفون را حذف کند

استیو وزنیاک که به همراه استیو جابز شرکت اپل را تاسیس کرد، در مصاحبه ای با Techradar اعلام کرد که شرکت اپل حق داشت تا جک ۳٫۵ میلیمتری را حذف کند. البته آقای وزنیاک قبل از معرفی آیفون ۷ نظر دیگری راجع به حذف جک هدفون داشت و زیاد موافق این کار نبود.

وی اعلام کرده بود که حذف جک هدفون توسط اپل، بسیاری از طرفداران را ناراحت کرده و روی فروش آن هم تاثیر منفی خواهد گذاشت. اما ظاهرا نظر وزنیاک تغییر کرده و از این تصمیم اپل راضی است. شرکت اپل از این پس، آیفون های خود را بدون جک ۳٫۵ میلیمتری عرضه خواهد کرد. شما می توانید از طریق پورت لایتنینگ هدفون خود را به موبایل متصل نمایید.

وزنیاک اعلام کرد:

فکر نمی کنم که افراد زیادی از جک ۳٫۵ میلیمتری استفاده می کردند!! خود من هم از آن استفاده نمی کردم. برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند، یک دانگل طراحی شده.

وزنیاک علاوه بر داشتن آیفون ۷ و ۷ پلاس، گوشی های دیگری هم دارد. وی از طرفداران شدید آیفون ۵C است. وی در این باره اعلام کرد:

من فقط گوشی اپلی ندارم. گوشی های اندرویدی بسیاری هم دارم و مرتبا در حال مقایسه و بازی کردن با آن ها هستم. اینجوری است که می توانم بیشتر یاد بگیرم.

 

وی اعلام کرد که یک Apple Watch 2 هم سفارش داده که هنوز به دستش نرسیده:

زمانی که استیو جابز زنده بود، یادم می آید که برای من آیفون های رایگان می فرستاد، بدون اینکه من از وی درخواست کنم. اما دیگر از این خبرها نیست. من هم نمی خواهم به اپل زنگ بزنم و از آنها تقاضای محصول رایگان کنم. ترجیح می دهم تا برای خرید محصول جدید، در صف بایستم! اگر محصولی عرضه شود که واقعا آن را بخواهم، حتما اولین نفری خواهم بود که در صف می ایستد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar