روند ساخت بازی resident evil 7 به ۹۰ درصد رسیده است !

روند ساخت بازی resident evil 7 به ۹۰ درصد رسیده است !

تنها ۳ ماه تا عرضه بازی resident evil 7 باقی مانده است. استودیوی کپکام زمان زیادی را برای این بازی صرف کرده. resident evil تا به حال چند نسخه دمو منتشر کرده که بسیار ترسناک و امیدوارکننده بود. برای ادامه مطلب همراه ما باشید!

جدیدا طی جلسه ای که برگزار شده درباره روند پیشرفت این بازی صحبت شده که پس از آن عکسی در فضای مجازی منتشر شد که در ادامه آن را خواهید دید. این که روند پیشرفت بازی به ۹۰ درصد رسیده است، نوید می دهد که resident evil 7 بدون تاخیر عرضه شود. بسیاری از افراد از نسخه پلی استیشن ۴ این بازی بسیار تعریف و تمجید کرده اند اما جزییاتی از آن منتشر نکرده اند. یکی از این افراد نوشته است:

من تمام دموهای بازی را تجربه کرده ام اما متاسفانه نمی توانم جزییات بیشتری از آن منتشر کنم. اما بازی قطعا بسیاری را راضی خواهد کرد. resident evil 7 با نوآوری هایی که در این نسخه به کار گرفته، قطعا طرفداران سری های پیش این بازی را راضی خواهد کرد.

resident evil 7

 

Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) به ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می شود. همچنین قرار است از پلی‌استیشن وی‌آر پشتیبانی کند که این بخش یعنی بخش واقعیت مجازی آن، تا یک سال در انحصار سونی و هدست واقعیت مجازیش خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar