مدیر ارشد استودیوی Dice ،این شرکت را پس از ۱۵ سال ترک کرد

مدیر ارشد استودیوی Dice ،این شرکت را پس از ۱۵ سال ترک کرد

مدیر ارشد استودیوی Dice ،آقای پتریک بچ (Patric Bach) پس از ۱۵ سال این شرکت را ترک کرد. وی در این مدت زمان روی عناوین فوق العاده ای مانند Battlefield و Star wars: Battlefront کار کرد. دو عنوانی که با موفقیت بسیاری همراه شدند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، آقای بچ پس از ۱۵ سال از سمت مدیریت ارشد استودیوی دایس کناره گیری کرد. طی مصاحبه ای که آقای سادرلند (Patrick Soderlund)، رئیس شرکت الکترونیک آرتز با مجله PlayStation Lifestyle داشت، صحبت هایی درباره این اتفاق انجام شد که به شرح زیر است. لازم است بدانید که استودیوی دایس عضوی از شرکت الکترونیک آرتز است:

پاتریک پچ یک همکار فوق العاده بود و طی این ۱۵ سالی که با ما بود، کمک های بسیاری به ما کرد. خصوصا در فرنچایز فوق العاده Battlefield. برای وی در ماجراجویی های آینده اش آرزوی موفقیت می کنیم.

آقای بچ نیز در ادامه، طی بیانیه ای که منتشر کرد، اعلام کرد که در استودیوی دایس یک ماجراجویی خارق العاده داشته:

من قطعا بزرگترین طرفداران بازی Battlefield 1 هستم و اطمینان دارم که برای مدتی بسیار طولانی آن را بازی خواهم کرد. خیلی کنجکاو و هیجان زده هستم که بدانم عنوان بعدی این استودیو چه خواهد بود.

هنوز صحبتی در مورد کار و فعالیت بعدی پاتریک بچ یا این که چه کسی به عنوان جانشین او در استودیوی دایس انتخاب خواهد شد، نشده است. باید منتظر اطلاعات بیشتر در این مورد از الکترونیک آرتز باشیم. شاید بزرگ‌ ترین عنوان استودیوی دایس بازی Battlefield 1 باشد که منتشر شدهو امتیازات فوق العاده ای هم دریافت کرده است. استودیوی دایس علاوه بر برنامه‌هایی که برای آینده Battlefield 1 دارد، برروی محتواهای جدیدی برای عنوان Star Wars Battlefront کار می‌کند. این استودیو همچنین در حال ساخت بازی Star Wars Battlefront 2 است که قرار است در پاییز سال ۲۰۱۷ منتشر شود.


نظر خود را بنویسید

avatar