بازی EA Sports UFC 2 به لیست عناوین رایگان EA Access اضافه شد

بازی EA Sports UFC 2 به لیست عناوین رایگان EA Access اضافه شد

بازی ها مختلفی پس از گذشت مدت زمانی از عرضه برای سرویس EA Access رایگان می شود. پس از اضافه شدن سه‌ گانه Mass Effect و سپس دو‌ گانه Mirror’s Edge، حال شاهد اضافه شدن بازی جدیدی به صندوقچه عناوین EA Access هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

لیست عناوین این سرویس هر روز در حال بهتر شدن است. آخرین عنوانی که به لیست این سرویس اضافه شده، بازی UFC 2 است که نمرات خوبی هم دریافت کرد. EA Access هم اکنون شامل لیستی ۳۰تایی است و روز به روز هم قوی تر می شود. EA Access به طور انحصاری مختص به کنسول اکس باکس است. البته سرویس دیگری مانند آن برای رایانه های شخصی وجود دارد که نامش Origin Access است. در آینده نزدیک بازی Star wars battlefront هم به صورت رایگان به این سرویس اضافه خواهد شد.

شاید بتوان این سرویس را با پلی استیشن پلاس مقایسه کرد که با آن می توان بازی های رایگان ماهیانه دانلود کرد. هزینه اشتراک EA Access ماهیانه ۵ دلار است. به جز بازی های رایگان می توان از مزایای دیگر این سرویس هم بهره مند شوید. مانند تخفیف ۱۰ درصدی برای بازی های شرکت الکترونیک آرتز. از دیگر مزایای این سرویس، امکان دسترسی به بازی ها، ۱۵ روز قبل از عرضه عمومی است.


نظر خود را بنویسید

avatar