تاریخ رسمی انتشار Super Mario Run برای iOS مشخص شد

تاریخ رسمی انتشار Super Mario Run برای iOS مشخص شد

شرکت نینتندو طی آخرین خبر، تاریخ رسمی انتشار Super Mario Run را بر روی سیستم عامل iOS تایید کرد. این بازی در تاریخ ۲۵ آذر برای این سیستم عامل عرضه خواهد شد. این بازی شامل سه حالت متفاوت بوده که قابل خریداری هستند. نسخه اصلی بازی رایگان بوده و شما می توانید با ۱۰ دلار هر سه حالت را داشته باشید.

داگ بوزر که مدیر بازاریابی شرکت نینتندو در آمریکا است، درباره Super Mario Run اعلام کرد:

صبر برای تجربه‌ بازی Super Mario Run برروی گوشی‌های هوشمند رو به پایان است. این عنوان که زیر نظر خالق Mario یعنی شیگرو میاتومو ساخته می‌ شود، تجربه‌ ای جدید را از سری Super Mario برای گیمرهای علاقمند به این بازی رقم خواهد زد. تجربه این بازی روی آیفون و آیپد فوق العاده واهد بود.

همان طور که گفتیم، این بازی اولین Marioای است که روی گوشی های اپلی منتشر می شود و با اینکه نینتندو اعلام کرده که بازی رایگان است، شما در ابتدا فقط دسترسی به برخی از مراحل را دارید و سپس از طریق خرید-درون-اپی می توانید دیگر مراحل آن را هم خریداری نمایید. نینتندو به همه وعده داده که این اولین و آخرین خرید درون-اپی خواهد بود.

این بازی فعلا در انحصار اپل خواهد بود اما نینتندو اعلام کرده که Super Mario Run در سال ۲۰۱۷ برای گوشی های اندرویدی هم منتشر خواهد شد. عنوان Super Mario Run در تاریخ ۲۵ آذر به صورت همزمان برای ۱۵۱ کشور عرضه می‌ شود و با دستگاه‌های آی‌ فون، آی‌ پد و آی‌ پاد با ورژن ۸ به بالای آی‌ او اس قابل اجرا خواهد بود. در این بازی مانند سری های قدیمی، شما فقط مسئولیت پریدن ماریو را بر عهده خواهید داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar