همه بازی های الکترونیک آرتز، برای PCهای قدرتمند بهینه خواند شد

همه بازی های الکترونیک آرتز، برای PCهای قدرتمند بهینه خواند شد

مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز طی کنفرانسی که در شهر سانفرانسیسکو برگزار شد، صحبت های متنوعی را انجام داد. یکی از بحث های وی، بهینه سازی بازی های این شرکت برای PCهای قدرتمند بود. در ادامه مطلب این صحبت ها را با هم می شنویم.

معمولا شرکت های بازی ساز، ابتدا عناوین خود را برای کنسول های جدید بهینه سازی کرده و بعد از آن نسخه های کامپپیوتر را بهینه می کنند. اما برنامه الکترونیک آرتز کاملا متفاوت بوده و آن ها ابتدا بازی ها را برای کامپیوترهای قدرتمند بهینه می کنند. آقای جانسون در ادامه به همین بحث اشاره کرد و گفت که پس از بهینه کردن بازی ها برای کامپیوتر، آن ها را با کاهش دادن گرافیک، برای کنسول ها هم عرضه خواهند کرد.

وی در ادامه درباره کنسول های میان نسلی هم صحبت کرد. وی که طرفدار این موضوع است، اعتقاد دارد که نسل های ۵ ساله دیگر تمام شده و نسل های ۳ ساله آغاز شده اند. وی معتقد است که چنین چیزی به نفع بازی سازان است چرا که بازی هایی که برای PS4 و Xbox One منتشر می شوند، روی کنسول های جدید هم قابل اجرا خواهند بود:

پیش از این نسل های پنج ساله داشتیم. آن دوران به پایان رسیده و من اعتقاد دارم که چنین چیزی به نفع ما خواهد بود. در نسل دوران گذشته، زمانی که نسل عوض می شد و کنسول های جدید وارد بازار می شدند، شرکت ها مجبور بودند تا دو نسخه بازی را برای دو نسل منتشر کنند. اما در دوران جدید این وضعیت تغییر کرده و بازی های کنسول های میان نسلی روی PS4 و Xbox One هم اجرا می شوند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar