به گفته سامسونگ، گوشی های گلکسی اس ۷ کاملا امن می باشند!

به گفته سامسونگ، گوشی های گلکسی اس ۷ کاملا امن می باشند!

در پی انفجار و آتش گرفتن چندین دستگاه گلکسی اس ۷(برای مشاهده اینجا کلیک کنید)، کاربران زیادی دل نگران گوشی های گلکسی شان شدند و بسیاری نیز از خرید این گوشی امتناع کردند تا مبادا سرنوشت نوت ۷ گریبان گیر گلکسی اس ۷ ها هم شود. از این رو کمپانی سامسونگ در بیانه ای رسمی ایمنی کامل گوشی های خانواده گلکسی اس ۷ را تایید کرد و اینگونه نوشت:

هیچ گونه مورد مشکوکی و خرابی از میان ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ ای که در دستان مشتریان آمریکا هست، مشاهده نشده است. با این حال تعدادی معدودی از انفجارهایی که عوامل بیرونی باعث آنها بوده اند را می پذیریم و تا زمانی که این موارد جمع آوری و بررسی نشوند قادر به یافتن علت این حوادث نیستیم.

ما هم اینکه دستگاه های گلکسی اس ۷ ایمن هستند و مشکل باتری ندارند را میپذیریم چرا که تنها چند دستگاه گلکسی اس ۷ دچار حوادثی مانند آتش سوزی و انفجار شده اند که آن هم در میان تعداد کم گوشی های منفجر شده دیگری مانند آیفون ها قابل چشم پوشی می باشد. به هر حال باید بپذیریم که متاسفانه با وجود پیشرفت ناگهانی تکنولوژی در چند سال اخیر در خصوص گوشی های هوشمند، متاسفانه باتری های مورد استفاده در گوشی ها همان باتری های لیتیوم-یونی ای هستند که در نوع خودشان خطرناک و شاید بتوان گفت غیر استاندارد می باشند.

همانطور که اطلاع دارید سامسونگ تمام گوشی های نوت ۷ را برای ایمنی مشتریانش جمع آوری کرد. قبلا هم سامسونگ گفته بود که اولویت اول آنها ایمنی و رضایت کاربرانش می باشد. با این حال اگر کوچکترین موردی در خصوص گلکسی اس ۷ وجود داشت سامسونگ برای تصحیح آنها اقدام می کرد. به این ترتیب اگر از دارندگان گوشی های خانواده گلکسی  اس ۷ هستید، جای نگرانی ای برای شما وجود ندارد و اگر هم مایل به خرید این دستگاه هستید باز هم لازم نیست در خرید آن شک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar