آیا تاریخ عرضه AirPodsها توسط تیم کوک مشخص شد ؟

آیا تاریخ عرضه AirPodsها توسط تیم کوک مشخص شد ؟

همان طور که می دانید عرضه هدفون های جدیدی (AirPodsها) که برای آیفون های ۷ و ۷ پلاس طراحی شده بودند، با تاخیر مواجه شد. پس از اینکه اپل دو آیفون جدید خود را بدون جک هدفون معرفی کرد، اکسسوری تازه ای به جمع محصولات اپل پیوست که به صورت بی-سیم به آیفون متصل می شود. بسیاری از مردم منتظرند تا از تاریخ عرضه این هدفون های تازه آگاه شوند. با توجه به گزارشی که Techradar تهیه کرده، ممکن است تیم کوک به طور تصادفی تاریخ عرضه آن ها را اعلام کرده باشد! در ادامه خبر با ما همراه باشید!

طبق ایمیلی که بین یکی از مشتریان و رئیس شرکت اپل رد و بدل شد، مشتری از وی درباره تاریخ عرضه هدفون های جدید اپل سوال می کند. چرا که وی می خواهد بداند تا یک هدفون بی-سیم دیگر خریداری کند، یا منتظر عرضه AirPods بماند. در متن این ایمیل که در MacRumors هم منتشر شده، تیم کوک در پاسخ به سوال مشتری می گوید:

از تاخیر به وجود آمده بسیار متاسفم. ما در حال نهایی کردن آن ها هستیم و به احتمال زیاد تا چند هفته آینده آن ها را عرضه خواهیم کرد.

ممکن است از عبارت “تا چند هفته آینده” برداشت های متعددی شود. اما با توجه به یک منبع دیگر، شرکت اپل تا اواسط یا اواخر ماه دسامبر Airpodsها را عرضه خواهد کرد. بنابراین قبل از تعطیلات سال نو باید منتظر عرضه رسمی آن ها باشیم. MacRumors اعلام کرده که ایمیل به طور قطع از سرورهای شرکت اپل ارسال شده و فرد پاسخ دهنده به احتمال قوی، تیم کوک بوده. چرا که وی بعضا به ایمیل مشتریان شخصا پاسخ می دهد. اگرچه ممکن است تمام متن این ایمیل و خبری که در MacRumors منتشر شده دروغی بیش نباشد. اپل پس از این که اعلام کرد Airpodsها با تاخیر عرضه خواهند شد در سکوت خبری به سر می برد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar